Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg bestemt meg for å shoppe litt til babyen i magen, og vil starte med bæretøy. Problemet er bare at det er en jungel av forskjellige varianter, og jeg blir så usikker på hva som er best.

Så senest i dag på tv en type med en ring ved skulderen, er det noen som har prøvd denne? Eller noen som har erfaring med andre som vil gi et tips til en nybegynner?

De er jo ganske dyre, så litt kjipt å prøve seg fram liksom..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det heter ringslynge det du har sett. Har ikke prøvd dette selv, men tror jeg vil kjøpe inn til vesla, ser veldig greit ut å bruke første 3-4 mnd'ene.

Ellers kan jeg på det varmeste anbefale MeiTai, det er helt fantastisk å bære med og like raskt å knyte på seg som en BabyBjørn er å hekte på seg (bare at med MeiTai får man ikke vondt i skuldrene, babyen sitter riktig i den og den tar mye mindre plass). Personlig likte jeg ikke elastisk sjal, synes det var veldig varmt å gå med og seg sammen selv om jeg knøt stramt.

Skrevet

Ja det er det jeg er litt redd for Tirnanog, at man skal bli skjeivt belastet i ryggen. Men kanskje lurt å bruke det de første månedene og heller gå over på noe annet senere, problemet er bare at det er litt råflott å ha mange ulike typer syns jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...