Monajenten Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Send 2 til 26400! René er en venn av meg og en fantastisk god rapper! Han fortjener så enormt å gå videre til finalen! Stem folkens!!! :-D
-MtG- Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Han er kjempeflink! Internasjonal klasse. Men jeg gidder ikke å stemme da:) Stemmer aldri.
Monajenten Skrevet 3. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2009 Ok, jeg har stemt 30 ganger, så;-) Jeg er helt enig med deg - objektivt også, hehe. Han er bare så vanvittig dyktig, fy søren!!!!!! Fikk helt tårer i øynene, og frysninger. HEEEJJJAAA!!!!!
cherry coke Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 Håper iallefall at han Sebastian (?) skal gå videre..
Monajenten Skrevet 3. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2009 Ok. Jeg håper ikke på han pga at det var en sanger som vant i fjor, og det hadde vært gøy å se at man fikk et talent som IKKE er sanger, i og med at det allerede finnes en million sangkonkurranser. Syns hun jenten på 11 år er knallflink, og Cre-8 er utrolig dyktige! Tror det vil stå mellom de to, René og Sebastian.
cherry coke Skrevet 3. april 2009 #8 Skrevet 3. april 2009 Hun på 11 som danset? Hun var fantastisk=)
Monajenten Skrevet 3. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 3. april 2009 Ja var hun jeg mente:-) Helt nydelig og råflink!
eisa Skrevet 3. april 2009 #10 Skrevet 3. april 2009 Gikk veien det.Heia Rene!! Men ville heller hatt den dansegruppen videre fremfor Sebastian.
Monajenten Skrevet 3. april 2009 Forfatter #11 Skrevet 3. april 2009 Der er jeg helt enig med deg eisa! (Men jeg tror faktisk det er en fordel for René at de ikke gikk videre.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå