Gå til innhold

oh shit... bifil og... forelsket i jente... meeen, gift med mann.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faen

vet ikke hva jeg skal gjøre... jeg er veldig glad i mannen min.. men vi er ikke kjærester. det har vi vært før, da var vi svært forelsket. vi har en sønn...og vi er et fantastisk forelder-team.

Nå har jeg hengt med den skeive vennegjengen min, og blitt forelsket i ei jente,. HVA syns dere jeg skal gjøre? ? ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestemme deg?

Om det er en kvinne eller en mann du er forelsket i er vel ikke særlig relevant. Om du ønsker å fortsette forholder du er i eller ikke, er.

Skrevet

Forelsket blir man gjennom hele livet, i ulike mennesker.. Men saken er å IKKE gjøre noe med det. Se på menyen ute, spis hjemme!!!! Vil du virkelig at sønnen din skal vokse opp uten dere som du beskriver som et fantastisk foreldre-team? Nei! Prøv å jobbe med forholdet til mannen din og prøv å vekke forelskelsen igjen. Man må jobbe med et forhold for å holde det i live... Så hold deg til det du har, ikke vær egoist. Du risikerer forhldet til sønnen din (han finnes det jo bare en av), mannen din og på toppen av alt er det stor sjanse for at du sitter igjen med skjegget i postkassa til slutt, alene uten mann og barn.......

Foreldre sier de gjør alt for barna sine, så gjør det, da!!!! Og du er gift....betød ikke løftet du gav noe?

• 3 uker senere...
Skrevet

Hvordan har dette gått?

• 3 uker senere...
Skrevet

Slik har nettopp jeg også hatt det. Var veldig forelsket i ei jente, men var ikke villig til å gå fra samboeren min. Jeg fortalte han at jeg hadde lyst på henne og jeg fikk lov til å gjøre noe hvis jeg ville, men det ble ikke til det. Nå er jeg ikke så forelsket lenger da. :-)

Bare nyt forelskelsen! :-) Den kommer nok til å gå over, så vil ting gå tilbake til normalen. :-)

• 4 måneder senere...
Skrevet

Har det samme problemet jeg og. Mann, 2 barn og forelskat i ei jente.

Men det er ikke noe jeg kommer til å gjøre noe med.. selv om jeg må innrømme at fristelsen hadde vært for stor til å motstå hvis den hadde blitt lagt i fanget på meg...

Det er ikke bestandig like lett å bli dradd i to ulike retninger...

Skrevet

Å, lite deilig å finne denne siden og se at det er andre som har det på akkurat samme måte... jeg har også mann, to barn og er vilt, dypt forelsket i en jente... Jeg går rundt og er så forelsket at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg kommer ikke til å gå fra mannen min- er fortsatt glad i han, vi har det morsomt sammen og er også et bra foreldre team. Og føler meg på en måte heldig som får oppleve denne store kjærligheten 'ved siden av' (selv om vi ikke lever det ut..) Men det er også til tider vanskelig- å elske noen og ikke kunne leve det ut, ikke kunne dele alt med den du elsker, ikke kunne gjøre noen verdens ting med henne...

Lykke til til dere andre forelskede damer...

• 1 måned senere...
Skrevet

Det samme skjedde med meg. Gift med en mann og 1 barn. Tok tak i forelskelsen jeg og nå er vi forlovet og fått ei nydelig lita jente til :) Har aldri hatt det bedre.

Stol på magefølelsen sier jeg bare ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...