Gå til innhold

noen her som bruker p-stav?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har kommet fram til at det er det eneste prevansjonsmiddelet jeg kan bruke. utenom kondom da.

men vil gjerne høre andres erfaringer med den. er det vondt å sette den inn?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

En venninne av meg har det. Sa det ikke var noe vondt å få satt den inn, tror man får lokalbedøvelse. Hun er ihvertfall veldig fornøyd og anbefaler den=)

Skrevet

Om du ikke kan bruke cerazette så tåler du ikke p-staven heller, er det samme i de. Så anbefales derfor å prøve cerazette før man setter inn p-staven;)

Skrevet

åh så bra. har sittet med litt av oppgave med å finne noe. pga fare for blodpropp kan jeg ikke bruke p-piller, eller noe som inneholder østrogen. og så er det jo dette med amming som utelukker noen alternativer. så har vi spiral, men siden den kan gi økt blødning og økte menssmerter er det også uaktuelt. for jeg sliter mer enn nok med det fra før. må omtrent ha sykemelding når jeg har mensen.

Skrevet

jeg har og fare for blodpropp, og kan bruke cerazette, men er så slurvete, så er også veldig nyskjerrig på P-staven

Skrevet

ok, jeg fikk beskjed av legen å ikke bruke noe som helst av p-piller før hun hadde sjekket mer opp. men p-piller er uansett uaktuelt. jeg klarer bare ikke å huske piller. ikke en gang antibiotika kurer. he he.. og så er jeg superfruktbar og har nå 2 tette. blir litt mye med 3 tette ;)

Skrevet

cerazette er vel egentlig ikke p pille, men minipille, derfor kan den brukes når man ammer også. Mange mister mensen helt, mens noen sliter med småblødninger som kommer uventet. Bruker selv cerazette nå men skal bytte til hormonspiral, mest fordi jeg er lei av å huske å ta pilla. Prevensjon er no dritt, men jeg har 3 stk forholdsvis tett og passer ikke spesielt bra med 4, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...