Gå til innhold

noen som har en god hudkrem å anbefale??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er plaga med tørr hud på magen og brystene..og det klør

en del også visst jeg ikke smører meg inn..

har bare brukt en "butikk"krem fram til nå,men den er snart tom..

noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var veldig tørr på leggene og klødde så mye at jeg fikk nupper og sår! Gikk på apoteket å kjøpte en veldig god og fet krem, men husker ikke hva den heter!!! Den lukta ikke best, så etter at jeg hadde brukt den og var litt mindre tørr gikk jeg over til Vichy sin krem. Den er kjempedeilig, ganske drøy og holdt huden god og myk! Så bare gå på apoteket å spør om tips!

Skrevet

Jeg har vært til hudlege pga det samme og hun anbefaler "Eucerin" og da helst den oppi boksen, for den er feitest. Jeg har også veldig sensetiv hud :-(

Uansett, denne har hjulpet meg!

Lykke til!

Skrevet

body butter fra body shop.... elsker den grønne (oliven)

Skrevet

Jeg smører meg inn i badeolje (naf sin fra apoteket) før jeg dusjer, så slipper jeg å få så mye såpe på huden og blir god og myk etterpå. Smører meg også inn med denne oljen før jeg legger meg, er veldig tørr på lår og legger. Tar noen dråper olje i hånda og smører på.

Skrevet

Gode fete kremer som Locobase og Decubal er kjempe gode. Du får kjøpt de på apoteket. A-creme er også veldig god!!

Jeg er også stor forbruker av bodybutter fra bodyshop, men da må du ta de som er for dry skin/ very dry skin som Brazil nut og Shea.

En god hudkrem burde inneholde mye A og eller E vitaminer eller kakao!!;)

Skrevet

jeg bruker enten a-creme, weleda oljer eller rett og slett spenol =)

Skrevet

takk for tips..blir vel en tur til apoteket.. ;)

HI

Skrevet

Ingenting er som en god dæsj SPENOL sier nå jeg:-) Billig og meget bra:-)

Skrevet

Jeg sverger til spenol!!! billig og godt for huden! Jeg har helt godt bort fra dyre kremer!! Spenol er tingen!:)

Skrevet

Er ikke vitamin A noe man burde styre unna som gravid?

Mener helt bestemt jeg har lest dette et sted. Både i krem og tablett form. Ett eller annet med at kroppen ikke skiller ut det som blir overflødig og det er visst ikke helt bra. ? Noen som vet mer?

Selv sverger jeg til Shea Body Butter fra Bodyshop. Billig og tilfører MASSE fuktighet! :-)

Skrevet

ingenting er som Biotherm sin body milk på pumpeflaske.. Lait corporel står det på den.. Hvit 400ml flaske til 295kr på estetique:)

den er den fresheste kremmen jeg har brukt iallefall.. er helt hekta.. viss ikke er body butter fra Body shop bra.. på meg varer ikke de så lenge, så bruker de bare når jeg vil lukte som en kokosnøtt eller jordbær:) Elizabeth Arden sin Honey drops, i green tea serien er også veldig frisk og god:)

Skrevet

Jeg har brukt A-DERMA-exomega gjennom hele svangerskapet. Den er for tør og irritert hud. (for kropp og ansikt)

Har sensitiv hud og litt atopisk eksem, denne gjør underverket. Koster 199 på apoteket, men er vært hver krone!!

Burde prøves :))

Skrevet

DECUBAL det eneste som virker her...har mye eksem, men denne holder huden fin.

anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...