Gå til innhold

kan dere se litt her....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nydelig:) Men jeg har ikke kropp til å bære noe så "åpent" :( men husk at hvis du skal vise så mye hud, må du helst ikke være "gammel røy". Ikke fordi eldre kvinner ikke er nydelige, men det passer på en måte ikke å ha så mye synlig hud etter fyllte 40...

 

men det er min mening da:) kjolen er flott, og den er sensuell, men ikke på en billig måte:)

Skrevet

Jeg er ikke enig med annonym over.....synes underdelen var fin, men overdelen var vulgær- siden du spør..:-)

Skrevet

Vulgær? Det ser ikke jeg, hvertfall. En nydelig kjole, men en bør ha kropp til det:)

 

Jeg kunne ikke ha brukt den, men ville misunt de som hadde den og var fin i den:)

Skrevet

Takk, Takk.

 

Jeg ville prøvd å forandre akuratt brystpartiet,for jeg har ikke så veldig mye fyll,der oppe.

Men jeg synes den er så kjempefin, og likte fargen på begge to.

Så om jeg ikke får trent litt til,så vet jeg ikke...hehe..men jeg kunne gått med den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...