suseduse Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 og må bare dele gleden med at alt stod bra til, det var bare en der og ser ut til at det er ei lita jente Har en gutt fra før av, så blir litt rart med jente.. Hadde egentlig trodd at det var en gutt, selv om magefølelsen sa jente.. Men, koselig å ha ei jente og da
Amanter<3 1+venter tvillinger Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Gratulerer! så gøy! Var på UL idag vi også, og sett ei lita jente. Kjempeherlig å få se babyen, det føles mye mer virkelig nå! Og så at hun såg frisk ut. Jeg hadde begynt å se for meg at alt skulle være galt jeg nå, med fem armer og to hoder, så var veldig godt å se at hun låg der og såg helt ut som en ekte liten baby. Hurra! Hvor langt har dere kommet?
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 gratulerer;-) det er godt å vite at alt er i orden.jeg var også på ul idag, og her var det 100% sikkert en gutt, og her har vi jente fra før;-)
suseduse Skrevet 3. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2009 Jeg blei satt noen dager tilbake, hadde termin egentlig 3, men blei satt til 7 september. Er jo ikke ille det egentlig, men både jeg og fastlegen min var sikker på at jeg var lengere på vei, så hadde ikke trodd det skulle gå den veien! Jeg huska ikke fra sist hvor stort det faktisk er å være på ultralyd, og mannen min så ut som om han svevde på en rosa sky etterpå, han sa det føltes sånn og hehe Han har allerede planlagt å annskaffe seg hagle for å holde gutta unna, så det fikk jeg bare godta selv om jeg er motsatnder av våpen sa han Vi får nå se på det!
Gjest Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 Hehe... Sånn er mannen her også etter vi fikk vite jente ;-) Gratulerer med vel overstått UL og liten jente! Kjenner definitivt til følelsen av å få vite noe annet enn forventet og at det blir rart (men gøy!!!) med jente, her har vi 3 gutter fra før, så er veldig rart og vanskelig å venne seg til tanken, klarer liksom ikke helt å tro på det, men vil tro på. Masse rare følelser rett og slett ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå