St.Sunniva Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Er det sånn at huslånet MÅ overføres til Husbanken om man skal få bostøtte? Om man søker bostøtte basert på ligningen, hvor langt tilbake går de? Eller kan man få det basert på hva man har i inntekt på nåværende tidspunkt?
meg & to små vampyrer Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Får du bostøtte når du eier egen bolig nå? Trodde man bare fikk det om man leide?
St.Sunniva Skrevet 3. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2009 Nei, det tror jeg ikke. Man får vel ikke lån for å leie....tror jeg da...
meg & to små vampyrer Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 Ja, altså siden du spurt om huslånet måtte overføres til husbanken? Eller mente du huseiers lån? Det stod på husbanken.no noe om de kravene til finansiering av privat leide boliger... har du kikka der?
St.Sunniva Skrevet 3. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. april 2009 Jeg vet at man kan eie (eller leie) for jeg har snakket med boligkontoret før, men da hadde jeg for høy inntekt. Nå har jeg lavere inntekt, så tenkte å evt søke igjen. Men det er alltid litt pes å bytte bank, så det var bare derfor jeg lurte om jeg MÅTTE bytte liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå