Honningmelon Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 At barnehagen lar barna bade i vanndammer så de blir våte fra innerst til ytterst? Jeg syns ikke de bør la barna gjøre dette. Hentet i bhg i dag, og de sa hun hadde sittet i vanndammen og plasket. Syns det er fint at barna får leke med vannet og mener ikke de skal holde barna borte fra vannet, men når de blir så våte at alle klærne blir klissklass, så er det litt drøyt. Sender jo med skift, men når i tillegg cherroxene er gjennomvåte så hjelper det jo lite med masse klesskift (de pleier å være ute to ganger pr. dag), for vi har ikke dobbelt opp av skopar. Hun hadde regnklær på, men når de sitter i så mye vann, så trekker det jo gjennom både her og der uansett. Hva mener dere?
Gjest Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Jeg mener at gode klær skal tåle vanndammer og at det er sundt for barnas utvikling å leke i vann. Dette er første året jeg har hatt problemer med våte klær på vinterhalvåret, og det er rett og slett pga elendig kvalitet på dressene vi prøvde ut i år. Har også måtte prøve meg litt fram på regntøy før jeg har funnet noe som holder barnet tørt, også i dammer. Om du mener at dette er dumt er det jo bare å be dem plukke akkurat ditt barn ut av dammen, kan godt forstå det er irriterende, merker jo selv det har vært veldig kjipt denne vinteren med så mye bytteklær.
Honningmelon Skrevet 3. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2009 Har jo hatt flere typer regnklær til barna, men ingen av dem har holdt barna tørre når de har sittet pal i vann.
Honningmelon Skrevet 3. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2009 Og det er ikke meg selv jeg tenker på ang. dette, med mye våte klær og skifteklær. Tenker på jenta jeg, som sikkert blir både våt og kald.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå