Maia&Mathias <3 Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 I morgen har jeg termin og er meeeeeeget klar for å føde denne helga! Er det fler enn meg som er lei av falske rier og å gå å vente som er klare for å føde i løpet av helga? Hiv dere på da!! Var jo samme tråd forrige helg, men så vidt jeg skjønte så var det ingen som klarte å poppe ut noen unge da. Kanskje vi er heldigere denne ganga???
komplett familie Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 jeg er ABSOLUTT med!!!! Er en dag over termin så er så utrolig KLAR til å få ut babyen vår..... Har gått tur i dag, modningspille fra gubben i dag tildlig og kanskje senere... og har drukket te med kanel. Har nå laget en litt sterk pizza - så her følger jeg de fleste kjerringråd som kan følges................. Vi har ordnet barnevakt hele helgen på to-åringen så alt er klart til å reise på sykehus!!! Vi får bare håpe at det skjer noe i løpet av helgen jenter.
Bilba og gutta :) Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 I' m in!!!! Er 8 dager på overtid nå, og blir satt i gang mandag hvis ingenting skjer. Men jeg vil helst komme i gang av meg selv i løpet av helga... har hatt mye murringer og kynnere i dag pluss at det har kommet masse brunt slim. Har kommet grønt/gult slim i mange uker, men dette er første dagen med brunt...litt blod i noe av det også... så jeg hååååper det skjer noe snart!
Maia&Mathias <3 Skrevet 3. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2009 Jeg har hatt en del menssmerter i magen og ryggen idag, og masse "knivstikk" nede i livmora... Er helt sikkert bare modningsrier (som vanlig) men kjenner at jeg kjenner litt ekstra etter... Har skikkelig lyst på godteri men har ikke no i hus, så da skal jeg har vestlandslefser med masse kanel og sukker! Nam nam! Kanskje det kan være med på å sette ting og tang igang?? Lov å håpe!!
Bilba og gutta :) Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 Hehe.... vestlandslefse ja. Da kan jeg friste deg med at jeg kjøpte 2 kg ferskt og mykt smågodt på europris i går... kosta bare 4,99, så jeg kjøpte så vi skulle ha til hele påska. Yeah right liksom....allerede kommet godt nedi posen, haha. Satser på å forspise meg så jeg får magetrøbbel, for da kommer sikkert ungen ut...
kikkit Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 jeg blir med!!!! har termin på søndag og er kjempe klar for å få ut bebyn min nå merker jeg. hehe.. litt lei:P spiste sterk pizza i går, men ikke no som skjedde. spist en del løk i dag.. ble bare dårlig i magen. så jeg har liten tro på at ting skjer enda men. jeg håper:)
Bilba og gutta :) Skrevet 4. april 2009 #7 Skrevet 4. april 2009 Hvordan går det med dere? Noen som har gått i fødsel i natt tro?? Jeg har til en forandring sovet ganske godt i natt faktisk (med kun 2 dobesøk) Da jeg gikk på do i sted kom det maaaasse tykt slim med både friskt og gammelt blod... det har bare kommet mer og mer siden midt på dagen i går. Ringte jordmor i sted og jeg måtte gjerne komme til en sjekk i løpet av dagen... så nå skal jeg være i aktivitet så kanskje kynnerne tar seg opp og gjør litt nytte for seg
nattergal78 Skrevet 4. april 2009 #8 Skrevet 4. april 2009 Jeg er meeeed!! Vi får prøve igjen denne helgen ja...Bilba jeg har en følelse at du kommer til å føde før meg for jeg har bare litt brunt slim. (huff ekkelt å drive å sammenligne slim hehehhe) Men skal jo til ullevål nå snart for ny stripping. Vi får holde hverandre oppdatert om hva som skjer utover dag/kveld/natt/morgen osv.... Jeg har masse vonde murringer og værre kynnere enn vanlig på natten som jeg ofte også våkner av men det går liksom over når jeg står opp. har dere det sånn? Litt rart at man enten må sove eller være i mye aktivitet liksom...kommer sikkert ikke til å "tro" på kroppen om jeg plutselig skulle få rier siden det er så mye lure-rier om natten.
beredt Skrevet 4. april 2009 #9 Skrevet 4. april 2009 Jeg er med!!!!! 4 dager til termin med nr to, gikk 4 dager over med førstemann... Ikke noe blod, men mye slim. I går trodde vi noe var i gang, men det var masrier som gikk over:( Noen som vet når neste fullmåne er?
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 4. april 2009 #10 Skrevet 4. april 2009 Neste fullmaane er 9 april, men jeg vil GJERNE foede foer det! 4 dager paa overtid, og lei som bare det. Strippingen hos JM paa onsdag hjalp ikke saa godt som jeg hadde haapet paa. Naa synes jeg alt har roet seg ned. Jenta paa 20 mnd er "sendt bort" for helgen, saa alt ligger til rette for foedsel! Men han er nok litt bedagelig som sin far denne gutten min. Han har det for bra der inne i magen. Foerstemann ble foedt dagen etter termin, saa dette hadde jeg ikke sett for meg nei. LYKKE TIL alle sammen! Maa helgen gi oss masse babiser!
Maia&Mathias <3 Skrevet 4. april 2009 Forfatter #11 Skrevet 4. april 2009 Jaaaa, har d skjedd noe da jenter?? Her har d skjedd fint lite, spiste jo masse kanel igår men nok en gang var det intet resultat! Dagen idag har gått med på årets vårrengjøring av båten til svigers og jeg kan trygt si at jeg har gjort mitt for at tyngdekraften skal kicke inn å hjelpe til på å få fart på fødselen; har vært høyt og lavt, bøyd og tøyd men foreløpig ingenting!!! Vi får bare vente å se!! Nå sitter jeg venka forran tven i godstolen med smågodtet godt plantet på fanget, venter på Det store korslaget! Noen fler som har noe å meddele?? Dere med slimet med blod i og alt???
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 4. april 2009 #12 Skrevet 4. april 2009 Neeei... mye liv i magen i dag. Litt slim. Mye kynnere og maserier. Ingen baby. Men han kommer i natt. Han MAA komme i natt!
Bilba og gutta :) Skrevet 4. april 2009 #14 Skrevet 4. april 2009 Ikke så mye nytt og meddele her heller.... ikke så mye slim lenger (må vel være tomt nå) og ikke mere blod heller. Kynnerne er nå såpass sterke at jeg heller vil kalle dem modningsrier/lurerier eller whatever. Kommer med ca 10-15 mellomrom og har gjort det et par timer... så da får vi se. Gir seg nok når jeg legger hodet på puta og skal sove tenker jeg. Sender foresten med en link. Synes denne er MYE bedre enn den svenske (telling av rier) http://baby2see.com/contractions_timer.html
lmgskhd Skrevet 4. april 2009 #15 Skrevet 4. april 2009 Jeg er definitivt med! Vannet gikk natt til i dag, og om jeg ikke får rier av meg selv i løpet av natta drar jeg til Ullevål og settes i gang om 9 timer, kl. 08.00 - PÅ MIN EGEN 28-ÅRSDAG!! For en bursdagsgave! Har egentlig termin 11.4. Spennende, endelig skal vi få møte lillegutten vår:)
Bilba og gutta :) Skrevet 4. april 2009 #16 Skrevet 4. april 2009 Såå spennende da!! Masse lykke til...for en herlig bursdagsgave ja - og så før termin til og med. Misunnelig her jeg sitter på min 9. dag på overtid....
Maia&Mathias <3 Skrevet 4. april 2009 Forfatter #17 Skrevet 4. april 2009 Så gøy!! Gratulerer så mye med både bursdag og fødsel!! Håper riene setter i gang av seg selv. Uansett må du ha kjempelykke til med fødselen! Må si jeg misunner deg! Blir nok en overtidsbaby på meg ja, termin idag men intet skjedd..... :- ( Lykke til!!
nattergal78 Skrevet 4. april 2009 #18 Skrevet 4. april 2009 ja ja..nok en dag uten føding..stusselig men går og legger meg nå enda det er lørdag...kunne ønske jeg skulle sove til mandag for da får jeg modningstablett... natta:-)
Bilba og gutta :) Skrevet 5. april 2009 #19 Skrevet 5. april 2009 Samme her nattergal.... spurte sambo på tull i går kveld om han kunne stå opp med 2 åringen slik at jeg bare kunne sove til mandag. Haha. Men nå er jeg oppe og har laget deilig påskefrokost med egg og lefse som står og venter på oss.... og kynnerne mine er så sterke at det er nesten så jeg lurer på om det ikke er kynnere lenger alstså! Kom helt blankt slim med friskt blod i når jeg stod opp i dag og kom enda mer når jeg var på do en time senere. Håpe håpe håpe!!!!!
beredt Skrevet 5. april 2009 #20 Skrevet 5. april 2009 Misunner dere jenter!!! hos dere er det jo både blod og slim, vannavgang og fødsel på gang! Her er det ingenting!!!!!! Kjenner meg misunnelig ja:( Kanskje det blir flere bebiser denne helgen siden dere er i gang flere av dere:) Spennende å følge med ja! Jeg har 2 dager til termin i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå