ZineEddineMadeInMe Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 jeg skal kjøpe amme bh og tror jeg skulle passet størrelse 90 eller 95 c (får du kjøpt denne str.?), for 80 får jeg ikke kneppet igjen, og 85 er ubahagelig stramt rett under puppene. men kommer ikke dette området under puppene til å minske etter at du har født? er jo tross alt høygravid nå og det er vel klart at det strammer der... før jg fikk mage passet jeg str 80 helt fint. noen med erfaring?
meg & to små vampyrer Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Jeg vet at dette varierer veldig fra person tl person, men for meg selv sist så funket det å bare gå opp en cupstørrelse. Altså fra 75B til 75C. Men mine pupper økte nesten ikke i volum da. Et tips er jo å kjøpe en ammebh eller to som ikke er såpass formsydde helt til den første tiden. Mer sånn "sportsbh/topp"type kanskje? slik at det ikke er helt krise om den er litt stor eller liten..
Gjest Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Jo, normalt vil man bli litt mindre rett under brystene etter fødselen. Lungene utvider seg jo litt når man er gravid, så de fleste øker litt i svangerskapet og går ned igjen etterpå. Jeg bruker normalt 75DD, men det begynner å bli for stramt nå og må nok opp i 80, kanskje til og med 85 på slutten (har vært gravid 3 ganger før, så er kjent med dette). Nøyaktig når jeg ble smalere igjen under husker jeg ikke, men må ha vært i løpet av første 1-2 ukene i hvertfall. Jeg tror jeg ville kjøpt i str 80-85 og så heller kjøpt med et "skjøtestykke" som du kan ha på de første dagene for å få litt ekstra plass. Bare pass på at cup-en passer, ofte må man opp i cup-størrelse når man går ned i størrelse rundt.
ZineEddineMadeInMe Skrevet 3. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2009 en bh som ikke er formsydd hadde kanskje ikke vært så dumt... men hvor får du kjøpt sånn kjøtestykke? d hørtes ut som en god idé. takk for gode råd ;D
Gjest Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 Tror de har det de fleste steder der de selger undertøy, men er ikke sikkert det henger framme alle steder. Bare spør, så finner de sikkert noe :-)
♥ anonym♥ Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 skrev akkurat ett inlegg om store pupper her. så ikke dett før etterpå, men les det du. de hadde helt opp til 100 tror jeg. jeg pleier å bruke 75 jeg også, men har gått opptil 80 nå. du får jo også sånne forlengere slik at du ikke behøver kjøpe større.
meg & to små vampyrer Skrevet 3. april 2009 #7 Skrevet 3. april 2009 Hmmm, lindex kanskje? De har jo massevis av undertøy.
tiny_me Skrevet 3. april 2009 #8 Skrevet 3. april 2009 jeg vet at CHANGE har sånne forlengere du kan sette på. og de skal ha amme BHer opp til 100H også mener jeg å huske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå