Gjest Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Hva i alle dager skal jeg kjøpe? Hvor mye penger er egentlig normalt å bruke? Vi har i utgangspunktet god økonomi, men sitter nå med dobbet lån (et på hus og et på tomt) og skal bygge hus + får ny baby snart, så dermed er det litt begrenset likevel. De har ikke sånn veldig god råd, så hun unner seg lite av klær og slikt, men bruker litt penger på kremer for huden og behandling pga fibromyalagi (staves det slik?). Hun er ganske ungdommelig av seg, ser endel yngre ut enn hun er, og er en god mormor og super mamma :-) Hadde det ikke vært så veldig dyrt, skulle jeg gjerne gitt henne en bærbar pc, det vet jeg hun ønsker seg, men for en som er litt god blir det rett og slett for dyrt. Hun har (fotograf)bilder av barnebarna. Har tenkt litt på en helaften mor/datterkveld med f.eks aromaterapi til henne, kanskje shoppe et par klesplagg til henne som jeg betaler for, god middag, teater/kino osv. Er det teit? Vil jo selv ha glede av litt av dette i så fall, men tror også hun ville satt pris på det. Er faktisk litt usikker. Noen med noen gode tips?
Gjest Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Ordne dere et døgn! Bestill hotelovernatting på et koselig hotel der du bor og bruk dagen på å lunsje, aromaterapi (eller noe slikt), litt shopping, middag og vin. Bli litt brisen med mutter! Hehe! Sov godt om natta og våkn opp til hotelfrokost og gode minner. Ang hotel kan du nevne at det er 50årsdag når du bestiller, så får du nok oppgradering av rom uten ekstra kostnader.
Gjest Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Finnes ikke hoteller her jeg bor, men mange der hun bor ;-) Og brisen må jeg nok stå over *klappe meg på min i 6-måned mage*, men hun kan jo ta seg et glass da :-)
Gjest Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 Hei...min mamma fyller også 50år neste år, så jeg og søsknene mine skal gå sammen om å gi mamma og pappa ( han fyller også 50år) en tur/ reise et eller annet sted. Det koster jo ikke all verden, og de fortjener virkelig en tur de to sammen., Foreldrene mine har ok økonomi, men er kansje ikke så flinke til å finne på og prioritere sånt, de bruker gjerne penger på oss barna og barnebarna. Men på selve dagen til mamma så tenker jeg å bake kake til henne, kjøpe litt god vin og dra hjem for å være sammen med henne.
Gjest Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 Haha! Det glemte jeg jo: Du får drikke deg fnisete på munkholm! Haha. Ingen hoteller der du bor? Enda bedre! Du får påskudd for å komme deg litt vekk.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 Hva med å kjøpe et par klær og noen kremer, ta en SPAtime med en påfølgende middag på en restaurant etterpå? Jeg tror nok hun ville satt pris på det, om du kun kom med et kort hvor det sto at du var glad i henne også! ;o)
Gjest Skrevet 3. april 2009 #7 Skrevet 3. april 2009 Ser ut som flere synes en dag høres fint ut :-) Utenlandstur blir nok for dyrt rett og slett, jeg er ikke så heldig at jeg har søsken å spleise med (en kjip ting med å ikke vokse opp med søsken), så må betale alt selv, og det er litt begrenset hvor mye vi kan bruke nå pga husbyggingen osv.
Gjest Skrevet 3. april 2009 #8 Skrevet 3. april 2009 Ja, det skjønner jeg godt da ja....vi er 4søsken så da blir det jo ikke så mye på hver enket for en tur. Men finn på noe samme med henne, tror det er vel så bra :-)
mamma til 2 små Skrevet 3. april 2009 #9 Skrevet 3. april 2009 kan ikke du og faren din/samboer til moren din spleise på en pc da? det blir jo fort dyrt med hotell, spa, og shopping også
Gjest Skrevet 3. april 2009 #10 Skrevet 3. april 2009 Spa og hotell er jeg usikker på egentlig, men litt hsopping, mat osv er noe annet. Samboeren hennes er ikke typen til å spleise på sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå