Gå til innhold

Uff er litt freaked out nå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen pga hodepine i går, og pga at jeg liksom aldri føler meg helt opplagt. Regnet med å få en sykemelding et par dager, men der ble jeg tatt på sengen..

De ville ta en masse prøver, tok ekg og fant ut at jeg hadde bilyd på hjertet, og veldig høy puls. De tok en masse blodprøver og sjekker ut om jeg har høyt stoffskifte pluss andre ting. Får svar på tirsdag,

Jeg har gått ned 15 kg fra normalen. Dette skjedde etter at småen kom ut, jeg spiser masse men går ikke opp likevel.

Leste på nettet og har endel av symptomene på høyt stoffskifte. Skjelver litt på hendene, tar lett til tårene, sliter med tørre øyne (hadde øyekatarr i over en mnd..) og er sliten og slapp pluss muskeltretthet.

Er det noen som har hatt høyt stoffskifte her, eller som vet noe om det, hva slags behandlig får man evt?

Hilsen hypokonder (hvertfall nå...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du beskriver mine symptomer på en prikk, og jeg hadde høyt stoffskifte!

Jeg fikk først medisiner og så operasjon, blei bra igjen, men var lenge trøtt etterpå.

Ikke alle som trenger operasjon.

Jeg trodde også at jeg var hypokonder og lat, så det var deilig å få bekreftet at jeg var slapp av en grunn, og at det var noe å gjøre med det!

Skrevet

Ja jeg også håper på en måte at de finner noe for at jeg en gang kan bli opplagt igjen... Føler jeg ikke takler hus og hjem, at det er et ork å lage middag til sønnen min tom.. Ikke bra å føle det slik.

Hva slags operasjon er det snakk om isåfall da?

Takk for svar forresten...:)

Skrevet

De fjerna litt av skjoldbruskkjertelen i halsen.

Jeg orka heller ikke noen ting, alt var slitsomt og jeg måtte ta lange pauser hele tida, å løfte ungen min opp trappa var som å gå opp på mount everest for meg!

Grua meg til å ta med meg, unge og bagasje ut av huset, fordi jeg visste at jeg kom til å bli så sliten.

Nå tenker jeg ikke over sånne ting lenger!

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...