Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Jeg har stilling på under 50% og har jobbet mer enn 100% men er nå sm. Vil det si at mannen min ikke får permisjon? Og at vi ikke får delt de 14 ukene vi kunne vært hjemme samtidig? Jeg klarer ikke tre barn alene på en gang!! :S
Magandang anak ko Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Dersom du har en kontrakt på under 50% men i realiteten har jobbet mer, mener jeg at det er det du faktisk har jobbet som teller, ikke hva som står i kontrakten.
Gjest Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 På NAVs sider står det at far ikke har rett til ferdrekvote dersom mor har arbeidet mindre enn halv stilling før fødselen. Slik jeg forstår deg har du arbeidet MER enn halv stilling, selv om det står under 50% i kontrakten din. Skulle da tro at det du faktisk har jobbet er det som teller! Skjønner absolutt behovet for å være to når du venter trillinger! Kanskje ta en tur på NAV? Du har kanskje også rett til annen støtte fra kommunen når dere venter 3 på en gang?
meg & to små vampyrer Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 Jeg tror også det er hva du faktisk har jobbet som teller. Men du bør snakke litt med nav. Dere får vel noe ekstra når det er tre på en gang kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå