blond Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 det klarer min 4-åring, skjønner ikke at det er mulig! Må nesten le...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. april 2009 #3 Skrevet 4. april 2009 Hvordan går det ann? Men ja de klarer jo det utroligste de barna da..
yasmina Skrevet 4. april 2009 #4 Skrevet 4. april 2009 Hehe... Min søster klarte som 5 åring å klemme nesa i en rulletrapp. ramlet og satte nesen fast der hvor trinnene på en måte glir sammen på toppen. Fikk et stort kutt som blødde masse
Lene~mor til tre Skrevet 4. april 2009 #5 Skrevet 4. april 2009 Jenta mi kalrte å suble i skoletrappa da hun gikk i 1 klasse da det ringte inn og alle sprang inn, sånt er jo fort gjort da. Men det som skjedde var at hun ramla rett på nesa så vi måtte hente henne og dra på legeskjekk da hele nesa var hoven og hele området rundt også, hun var både blå, lilla og grønn. Hun hadde da brista nesa si hehe åssen er det mulig, men ble bra igjen selv om hun ikke så ut i lang tid.
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. april 2009 #7 Skrevet 7. april 2009 Ja de klarer det meste. Det er som storesøster her. Hun sitter ved middagsbordet. Så sier jeg at nå må du sette deg skikkelig så du ikke faller ned. Jeg har ofte ikke sagt det ferdig engang før hun ligger på gulvet. Hun og søskenbarnet hennes kan også snuble på flate gulvet mens de står i ro =)
blond Skrevet 7. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 7. april 2009 Han er veldig flink til å finne på alt mulig, ingen overraskelse at han klarte å klemme nesen. Tror ikke han har lært noe.. raringen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå