Gjest kalinikta Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Jeg skjønner ikke kroppen min nå. Vi bruker kondom som prevensjon, vellykket så langt og kroppen har vært som en klokke mht mensen. Men nå er jeg 7 dager på overtid, tok en test for 2 dager siden som var negativ. Mht når befruktning KAN ha skjedd, var det et tilfelle av "hoppe av i svingen" ved forrige mens-slutt, ca 27/2, utover dette to ganger med kondom rundt antatt eggløsning, uten at de var synlig ødelagt. Tenker at hvis jeg skulle blitt gravid ved hoppe av i svingen-tilfellet ville det slått ut på test 2/2. Hvis det kan ha skjedd noe ved de to gangene med kondom som virket ok, når bør det slå ut? Har ømme bryster og litt kvalm, men tror det er pga uro og usikkerhet. KAN jeg være gravid tross negativ test, (kan kondomer være ødelagt selvom det ikke synes??) og når bør jeg evn ta en ny??
Gjest kalinikta Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Hei gått litt fort i innlegget ser jeg.. Mente 2/4 mht test
mamma >to gull Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 Du kan vel være gravid selv med negativ test, du kan jo ha testet for tidlig. Jeg testet meg sist fredag - negativ. Nå skulle jeg hatt mensen den 30 mars, men den kom ikke. Men jeg hadde mensmurringer og magevondt den dagen jeg skulle hatt det, men ingen mens:-)' Jeg hadde mensmurringer sist og husker jeg, så vil jo tro at jeg er gravid tross negativ test sist fredag.Tenkte å vente en uke (om jeg klarer) til å ta ny test.. Blir spennende..:-) Vi har ikke brukt prevansjon da, så er planlagt. Ang.bli gravid med kondom så vet jeg ikke så mye, har vel kun brukt kondom en gang så har ikke satt meg så mye inn i det..hehe..:-)
Gjest kalinikta Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 takk for svar. Vurderer å teste igjen i morgen for å få det ut av verden. 17/3 var siste samleie så hvis noe skulle ha skjedd da, ville det vel uansett slå ut nå? Tror ganske sikkert jeg hadde el den 16 ca, kjennes på kroppen. Hva kan grunnen til utsatt mens være da, hvis ikke gravid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå