lille je Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Stort/lite i størrelsene? Gode eller dårlige erfaringer? Tror vi satser på dette neste gang, har hatt Helly Hansen.
Gjest Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Fornøyd her. I str. så er de mulig litt små, men ikke sånn nevneverdig små : )
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Vi har brukt samme str som i andre klær til ungene her. Synes ikke de er spesielt små (men ungene åre er ikke så veldig store heller da)
Gjest Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 Veldig fornøyd. Har hatt to sett til nå til meget aktiv gutt på straks 5 år. Muligens litt små i str, ellers så er min gutt høy.
Gjest Kelly Taylor Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 super fornøyd;) regnklærne er sånn passe i str , men dressene er store i str:)
Honningmelon Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 Har kjøpt det til eldste nå, og jeg tror de er ganske normale i str. Ikke små i allefall syns jeg. Han bruker endel 122 i klær, men regntøyet i den str. ble alt for stort, så måtte ta 116.
mayaya Skrevet 3. april 2009 #7 Skrevet 3. april 2009 Vår pode bruker fortsatt høstens regnklær i 86, han er 2 år nå og bruker ellers 92. Veldig fornøyd ja
Gjest Skrevet 3. april 2009 #8 Skrevet 3. april 2009 jeg har brukt dette i 6 år til jenta mi og er strålende fornøyd =) har aldri opplevd at det ikke har holdt tett heller..
TurboPrinsessen:-) Skrevet 3. april 2009 #9 Skrevet 3. april 2009 Vi har hatt 2delt 2 ganger nå. Snuppa på 2,5år har brukt str 4 år /104 i andre klær i ca 1 år, men siste regntøysett er bare str 92 og det passer enda, men det begynner å bli lite - så vår erfaring er at de er god i størrelsen. Hvertfall ikke små.. Vet ikke hvordan de hele dressene er da. Hadde de hatt noe annet enn rosa, hadde det blitt reflex i år også, men vi gikk på Coop`en istede.. jeg er nemlig veldig anitanti rosa!
lille je Skrevet 4. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 4. april 2009 Tusen takk for svar alle sammen, da blir det Reflex i år:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå