Gå til innhold

Er jeg en kjip nabo??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i blokk. Naboen i nabooppgangen spiller musikk (type Rage Against The Machine osv) så høyt at vi ikke kan høre lyden på vår egen tv. Jeg gikk og gav beskjed om at vi hører det veldig godt opp til oss, og at det rister i veggene pga bassen. Jeg lurte på om han kunne skru ned bassen litt, evt. skru ned volumet litt. Han mente at han måtte jo få spille musikken sin av og til, og at det ikke var mulig å stille på bassen. Jeg sa at jeg ville bare gi beskjed om at det høres godt for andre, det er ikke alltid så lett å vite hvor høyt man hører det i andre leiligheter. Han sier at jeg er den første som har hørt noe, men sa at han skulle spille en sang til og så skulle han skru av. Jeg sa at han må gjerne spille musikken sin, men helst ikke så høyt. Han skrudde ned, så nå hører vi det men det er ikke overdøvende. Er jeg kjip som gir beskjed? Jeg vet jo at man må tåle litt når man bor i blokk, men høy Rage Against The Machine klarer jeg meg uten en fredags ettermiddag:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg synes ikke det. Synes faktisk du var veldig grei, måten du snakket med ham på. Ikke tenk mer på det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...