Gå til innhold

Nakkepute til barn i bil...hodet faller framover når hun sovner...hva da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg "snu" en sånn vanlig oppblåsbar nakkepute og ha den delen som vanligvis er bak nakken foran, under haka i stedet? Problemet er at hodet faller framover når hun sovner, ikke at det faller til siden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får sånn pute som ligger på siden av hodet og sitter sammen men borrelås bak....... Utrolig dårlig forklart, men jeg skal prøve å finne link til deg:-)

Har en sånn og den er veldig smart.

Skrevet

Takk for tips, men kun sidestøtte løser dessverre ikke problemet.... Har izi combi setet, og bakovervendt blir det fryktelig "bratt" i ryggen, selv på det øverste bakoverlente hakket.... fader altså.. hehe..

Vi må ha noe som på en måte kan ligge foran, under haka...som stopper hodet fra å henge framover... hun får jo nesetippen i sikkerhetsbeltefestet...

Skrevet

Vi har den med borrelås bak og den hjelper mot at hodet faller fremover. Du kan justere som du vil, den er liksom i to deler. Du kan legge delene helt under haka og ordne som du vil når barnet har sovnet. Mine har ikke godtatt å ha den før de sovner, men med speil i bilen ser vi når de har sovnet og tatt en liten stopp for å ordne det..

Skrevet

Ok, så man kan liksom kile den under haka når de har sovnet?

Hvor får jeg kjøpt? Trenger den på søndag....

Skrevet

Den kan legges helt under haken, så den fungerer selv om det er veldig bratt...

Har en i bilen som ikke er i bruk, men hvor bor du da?

Skrevet

Øvre Romerike

Skrevet

Dytter litt på denne jeg, kanskje En_av_hver ser den.

Eller er det andre som vet om forhandlere som fører disse putene?

Skrevet

Jeg bor i Drammen:-(

Vet ikke om den selges andre steder heller, jeg kjøpte den jo på nettet:-/

Skrevet

Vil tro de fleste barneutstyrsbutikker har puter som skal ligger foran og festes med borrelås bak. Vi kjøpte vår på babyshop.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...