celodi Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Vi skal kose oss med taco og se på norske talenter.Ungene har tatt påskeferie og har bestemt mat for kvelden:)
meg & to små vampyrer Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Etter at jeg får lagt gutten min, skal jeg koke en kopp te og skrive på en gruppeprosjektoppgave.
lille je Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Nachos, TV og være syyyykt høygravid... Bah, lei nå!
Musemor med tre søte små Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 Mannen holder på å legge guttungen nå, og så fort han er i seng blir det kyllingevinger, hvitløksbrød og salat + et lite glass rødvin ;-)
Gjest Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 Slappe av forran tv med ostepop, kald melkesjokolade og cola zero ) Men ikke før lillesnupp er i seng:)
mamma >to gull Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 Sambo legger småen nå, så når han har sovnet skal vi kooose oss med raclette med forskjellig ting, bakt potet og pepsi max (gubben tar seg vel et glass vin, noe jeg står over siden jeg kanskje,kanskje er gravid...) og se på gullrekka.. ha en super fredagskveld!:-))
Mille** Skrevet 3. april 2009 #7 Skrevet 3. april 2009 Spise godis og planlegge innredning og planløsning på huset vi forhåpentligvis snart skal få bygd. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå