Gå til innhold

Hva skal dere i kveld da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kose oss med taco og se på norske talenter.Ungene har tatt påskeferie og har bestemt mat for kvelden:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter at jeg får lagt gutten min, skal jeg koke en kopp te og skrive på en gruppeprosjektoppgave. :)

Skrevet

Nachos, TV og være syyyykt høygravid... Bah, lei nå!

Skrevet

Mannen holder på å legge guttungen nå, og så fort han er i seng blir det kyllingevinger, hvitløksbrød og salat + et lite glass rødvin ;-)

Skrevet

Slappe av forran tv med ostepop, kald melkesjokolade og cola zero :o) Men ikke før lillesnupp er i seng:)

Skrevet

Sambo legger småen nå, så når han har sovnet skal vi kooose oss med raclette med forskjellig ting, bakt potet og pepsi max (gubben tar seg vel et glass vin, noe jeg står over siden jeg kanskje,kanskje er gravid...) og se på gullrekka..

 

ha en super fredagskveld!:-))

 

 

Skrevet

Spise godis og planlegge innredning og planløsning på huset vi forhåpentligvis snart skal få bygd. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...