Gjest Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 bruker di og være så svake at man nesten ikke ser de? og funker de da? for jeg prøvde i ste og da fikk jeg 2 super svake og tynne streker.. begge ble litt sterkere etter noen minutter.. var fra lavpristester.com har prøvd fra billigetester.no og da var kontrollstreken mye sterkere på alle testene jeg har tatt..
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Kan hende du har holdt dei for lenge nedi urinen (eller for kort). Eg har prøvd noen forskjellige, og fra billigetester.no ska dei bare vær 3-5 sekund, mens noen eg har bestilt fra lavpristeste.dk (tror eg det va), sko holdes 10-15 sekunder. Du får sjekke opp i bruksanvisningen. Men det komme jo og an på testene og da..!!
Gjest Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 ja leste bruksanvisningen og der sto det at de sku holdes nede i 15 sek.. så gjorde jeg det.. det sto også bilder på siden av hva som var positiv, negativ og ugyldi.. men d sto ingenting om kjempe svake streker...
2010 Mammaen Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 Jeg har prøvd de fra billigetester som skulle holdes i 10-15 sekunder og der var kontrollstreken tydelig hver gang, så ikke noen tvil om det. Vet ikke om det er de samme som du har prøvd, men høres litt sånn ut. Er det sånn med flere av de du har prøvd, eller bare en av dem? Hvis det bare er en er det kanskje noe galt med den.
Gjest Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 Jeg har også prøvd disse fra lavpris-tester. Men jeg må ærlig innrømme at jeg hadde positive el-tester hver dag, i over 14 dager!!! Så jeg sammenlignet disse med de fra billig-tester, for å sjekke om det var noe galt med de. Gjorde dette over flere dager... Og fant ut at det måtte være noe galt med lavpristestene,for de ble (SUPER)positive,men ikke billigtestene. Og jeg visste egentle også, at jeg ikke hadde/skulle ha eggløsning da...
Gjest Skrevet 4. april 2009 #6 Skrevet 4. april 2009 hmm, hvor rart da.. de kan jo ikke selge de om de er så dårlige? jeg fikk 2 som d ikke virket som funket i går pga kontrollstreken nesten ikke vistes.. men i dag da jeg sto opp prøvde jeg en til og fikk 2 ganske serke streker.. men jeg tror ikke jeg har eggløsning.. mensen er nå 3 dager forsinket, men tror ikke jeg er gravid for sist jeg hadde sex var 9 mars.. og er jo ikke så sannsylig å bli gravid da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå