Gå til innhold

God påske:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå starter mange på påskeferie, mens noen ikke starter før uti neste uke. Ønsker uansett alle sammen en strålende påskeferie. Håper den blir stappet med soltimer, god mat og vin, blide unger og lekne menn:-)

Her starter vi feiring av 3 års gammel rosa i morgen og dagen i dag har gått med til forberedelser av div kaker og mat. Selv om vi vet at de små ikke spiser så mye, så er det jo gøy da. Og det er alltid noen voksne som blir med på moroa og da kan jo de og vi kose oss iallefall:-) Mens ungene helt sikkert er mest opptatt av lek og moro:-)

Sjokoladekaketoget er herved kåret til verdens mest rosa trailer og jeg gleder meg til å se fjeset på frøkna. Så er det rød hjertegele og grønne gelekanapeer med ekte jordbær til pynt. Og prinsessemuffins og ostekake. Men det rører de vel ikke etter franske hotdogs til middag:-)

Så skal iallefall vi andre kose oss:-)

Kose dere glugg i hel i påska jenter! Dere som har vett til det. Det er igrunnen de eneste påskevettreglene som trengs:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukk... nå fikk jeg veeeeldig lyst på franske hotdogs her......

Ønsker deg og dine en flott Påske!!!

Skrevet

Gratulerer med vel overstått dag for lille, store rosa. Skjønner at dagen bare må ha vært en suksess etter å ha lest menyen. Er ikke mange dagene før det er flere av oss som skal i gang med slike dager - mange gode tips her.

Frøkna her i huset har foreløpig ikke vist særlig interesse for menyen, men gjestelisten, ja, den revideres stor sett hver dag... Akkurat for tiden er jeg heldig å får være med på moroa ;-)

Vi har hatt noen fantastisk deilige dager på hytta så langt. Nå er vi hjemme for ompakking og nesen vendes mot mer urbane feriemål. Deilig med fri, blide unger, ditto mann, mye deilig mat og drikke, hyggelig selskap mm.

Takk, det samme og kos dere!!!!!

Skrevet

God påske til alle dere også! Etter at all jobbing var unnagjort, vendte vi nesen mot påskefjellet, og har hatt noen finfine feridager på hytta - deilig!

Vi har vært i slalombakken - "NEI MAMMA - JEG VIL TA HEISEN ALENE!!!" var gjennomgangsrefrenget fra minste revungen. Så vi måtte bare la det stå til; heldigvis er barnebakken veldig slakk og snill med bare et sånt tautrekk- så den store risikoen var jo ikke akkurat til stede. Og gjett hvem som var stolt da hun mestret tautrekket, da!

Langrennstur var også kult; da fikk husets vovvov være med og trekke sleden, mens ungene etter tur var hundekjørere. Påskeaften var nydelig, med varm sol og fin rasteplass i en solvendt lyngtue med bål og grillpølser c",)

Men hvorfor i all verden er det MER snø her i lia hos oss enn det var nedi bygda ved påskefjellet!? Hæh?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...