Gå til innhold

Ehm... Når serverer dere påskeegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt ute på viddene når det gjelder påske og tradisjoner, aner ikke hvilde dager som kommer i hvilken rekkefølge og når hva skjer. Så når er det påskeegg? Onsdag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

påskeaften ;-) lørdag 11april skal jenta mi få påskeegget.

Skrevet

Jeg er vant med 1.påskedags morgen selv, men syns påskeaften kveld er mer praktisk.

Skrevet

Åh, er det ikke påskeaften på onsdag? Hehe, jeg er som sagt litt blåst på påske... Hvorfor er det halv dag på onsdag da??

Skrevet

På påskeaften, altså lørdag.

Skrevet

På Påskeaften.

Skrevet

Tyna i oss det første lille påskeegget i går vi.

Halv dag på onsdag er vel fordi det er dagen før en helligdag, dette er også siste dagen polet er åpent før tirsdag 14. april. Lørdag er nemlig en "aften" - påskeaften - og da er polet stengt.

Skrevet

Palmesøndag, det er jo da påsken starter...

Også må man tyne egget (til tross for små refiller nå og da) hele uka :-)

Skrevet

Påskeaften, folkens??? Da er jo påska straks ferdig ... påskeegget skal man vel ha hele påska?

Skrevet

Egg hunt påskemorgen. Servere er for pyser. =P

Skrevet

Helt enig tingeling_80!!=)

Skrevet

Har begynt å spise fra påskeeggene i dag vi. Får ta et par ting og så sette vi det høyt oppå skapet igjen - skal jo vare lenge :-)

Burde kanskje vente til onsdagveld/torsdag da, men lenger enn det ville jeg ikke ha venta...

Skrevet

Er vant til påskemorgen selv men vi har gitt ungene på påskeaften for ikke å starte dagen med godterier. Skikkelig jakt men skattekart selvfølgelig....

Skrevet

Vi har eggjakt på torsdag, og så må barna posisjonere det ut selv. Da lærer de jo å spare litt på godis'e også:) Hjelper de minste litt da, seff:)

Skrevet

Påskeaften her. Ungene får et skattekart og de må selv finne egget. :o)

Skrevet

Påskeaften, og man må lete etter egget!

Men at det står påskegodt framme i en skål er jo lov da...

Skal reise hjem til påska, mamma reiser bort på ferie, men har bestillt påskeegg som venter på meg :)

Skrevet

Vi har påskerebusløp på Påskeaften, som selvfølgelig ender med at alle får påskeegget sitt på siste post. Men det er ikke snakk om å få det noe før.

Skrevet

Påskeaften så er påskeharen på tur i hagen og legger egg. Har stor leteaksjon den dagen. Og i år lager han "spor" også, så det kan bli gøy. Eneste positive med at det ligger igjen litt snø nå.

Skrevet

Påskeaften!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...