Gå til innhold

Hvitaktig slim fra endetarmen min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt ekkelt dette, så jeg foretrekker å ta dette opp anonymt... ;-)

Jeg fødte for rundt 4 mnd siden, og aner egentlig ikke om dette har noe med det å gjøre. Jeg må veldig ofte "store" ærend på do, og jeg må veldig plutselig. Litt skummelt fort noen ganger... (Det har ikke gått galt altså, men jammen ikke langt i fra heller).

En annen ting er også at noen ganger når jeg promper kommer det ut noe hvitaktig slim av endetarmen som legger seg som en klump i trusa. Ikke særlig lekkert nei... Beklager...

Noen som har opplevd noe sånnt før?

Kanskje er jeg bare litt rar i tarmsystemet for tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket om det er blod i avføringen? Hvis vi er stresset f.eks så påvirker dette utrolig nok tarmene våre. Det finnes mange tarm sykdommer som kan føre til at det kommer litt slim fra endetarmen.

Har du ofte diare? Og kommer det når du har spist noe spess?

Skrevet

Ville tatt en tur til legen for sikkerhets skyld jeg..

Mange uskyldige ting som påvirker anføringen, men greit å få sjekket opp. Er det ikke problemer med gallen som gir hvit/grå farge?

Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta
Skrevet

sjarmi:

Nei, jeg tror ikke det er blod i avføringen, men skal være litt oppmerksom på det.

Diare er veldig sjeldent at jeg har.

Jeg skal til legen senere i april uansett, så kan jo nevne det for henne da om jeg fortsatt er "plaget" med dette.

Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta
Skrevet

Hahaha, der avslørte jeg meg selv ja.

Er ikke ofte jeg er her inne, så er ikke vant til å trykke på "Anonym" :-)

Har heller ikke tenkt over at det skjer i forbindelse med spesiell mat.

Skrevet

vet ikke angående det slimet, men vær litt obs på det med at du føler du må kjapt på do. mange har fått en rift i endetarmen uten at det ble oppdaget etter fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...