Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann jenter!

Jeg føler jeg gratulerer og gratulerer jenter/damer her inne med spirer imagen hele tiden.

Jeg er selvfølgelig glad og happy på deres vegne og ønsker dem alt av hell og lykke de kan få med seg i svangerskapet.

Men nå vil jeg også ha en spire snart...:( prøver å ikke tenke for mye på det da men det er jo lettere sagt enn gjort...

Blir litt lei meg av og til, er sikkert mange andre og kanskje?

Jaja vi får bare håpe at det klaffer for oss alle snart og at vi sitter der med en positiv test en dag og er helt sjokka, det gleder jeg meg noe så sinnsykt til..

Noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror alle her inne veit kordan det e å være litt splitta i følelsene sine.. KLART me blir glade på andre sine vegne når dei endelig får ei spire, men på ei aen side så minne det oss veldig på at me andre ikkje har fått det te ennå..!!

Eg komme te å bli driitsjokka om eg sitte med positiv test ein måned...dette vel rett i bakken tenke eg..hehe.. Men men....håpe jo for alt eg e verdt!! Og LYKKE TE ALLE! Eg looove dåkker eg blir SKAMGLAD om alle andre enn meg sko få det te!! :) Unne ALLE den lykken der asså!!!!! :)

Skrevet

Ja ikkesant!!

Helt enig.

Selvfølgelig unner vi alle andre ja, men vi vil og ha!!!

E blir og skamglad uansett e.

good luck:)

Skrevet

Dette var akkurat som jeg skulle ha sagt det selv.....

Blir selvfølgelig oppriktig VELDIG glad, men føler også sjalusien stikke litt da andre blir gravide.....

Får prøve å se frem til dagen vi sitter på toalettsetet, ikledd morgenkåpe, gledestårer i øynene med en POSIIV test i hånda:o)

Ha en fantastisk pp.....

Skrevet

Ja var nettopp det jeg tenkte, at det var fler som følte det samme,

nå fikk vi det hvertfall ut..:)

Ja jeg ser frem til den dagen med morgenkåpa og testen så veeeeldig, det gjør sikkert alle:)

ha en fantastisk pp du også!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...