Gå til innhold

sjalu mann..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sønn på snart 4 år, min ex bor i et annet land og ser sønnen sin ca noen timer i mnd.

Jeg giftet meg for 1 år siden og mannen min er meget sjalu, han sier at han ser ex mannen min i sønnen min, han har brennt alle bilder av sønnen min og ex mannen min fra da han var baby.

Han tror jeg fremdeles har følelser for ex mannen min pga vi snakker sammen om noe gjelder sønnen min. Dette er veldig slitsomt og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for det ser ikke ut som at det blir bedre.

Da vi giftet oss visste han om sønnen min, at ex mannen min bodde i et annet land osv...det gikk bra men nå har det snudd helt om.

noen råd???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, høres ikke enkelt ut.

Ble det slik etter bryllupet? Venter dere felles barne eller?

Jeg har også en sønn, min mann kjente til dette fra dag en og har godtatt det hele veien.

Jeg og min ex (som det er 9 år siden jeg var sammen med) har hatt et bra forhold med tanke på sønnen vår. Han er det viktigste, og vi MÅ jo kunne holde en ok tone pga han.

Etterhvert viser det seg at min mann ikke tåler exen, han godtar ikke at han kommer inn i gangen engang ved henting/bringing. Jg ser ikke problemet, men sånn er det nå.

Han har aldri gjort noe forsøk på å brenne noe eller si at han ikke godtar sønnen min, men jeg merker det jo innimellom av måten han behandler sønnen min på. Blir fort sint og kjefter på han..uten at jeg synes det er noen grunn til det. Må jo være noe med gutten som "tirrer" han.

Jeg er gravid, og etter at jeg ble det, har mannen min vært ganske hissig og utålmodig med både meg og sønnen min.

Jeg har skjønt at en av grunnene er at han er ganske stresset ifht graviditeten og forandringen som kommer i hans liv.. jeg har vært mamma i 11 år, så jeg ser ikke det som en stor omveltning.

Har vel egentlig ingen gode råd...regner med det er vanskelig å få snakket om dette for han blir vel enten sint og går bort eller nekter å snakke om det. Er vanskelige følelser for en mann også, men det unnskylder ikke at man ikke oppfører seg sivilisert..

Det er vanskelig når det blir sånn, og dere som har tenkt å svare at HI må forlate mannen sin - det er ikke så enkelt. Man håper i det lengste at ting skal endre seg igjen, at han skal bli den samme man ble forelsket...

Gjest Antarctica
Skrevet

Selvfølgelig - det er fristende å være kategorisk her - men sikkert ikke så nyttig for den som leser det.

Men jeg er litt i stuss: når han går inn og brenner bilder er det jo en sterk symbolhandling! Det er jo et ønske om å utslette noe eller noen...

Og når han sier at han "ser" eksmannen i barnet, da blir det ganske farlig, i mine øyne. Se for deg en situasjon der deres felles barn er i en situasjon eller konflikt med det barnet hun har fra før: hvordan takler far det? hvis han blir sint, hvem er det han eksploderer på, hvem er det han vil være ufølsom og uforsonlig mot? jo nettopp, det barnet som har feil gener... og som ikke kan noe for det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...