serin@ Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Om abort diskusjonene her inne. Masse referanser til innlegg tidligere denne uken. Andre som har sett?
dårlig ånde Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 få som leser morgenbladet her inne ser det ut til får det ikke før i morgen fordi det kommer med posten til oss. er artikkelen om dib/bim eller om abort? er det en slags fortsettelse av debatten til marianne etellerannet og willy pedersen som gikk i høst<?
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Artikkel fra morgenbladet for de som vil lese http://www.morgenbladet.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090403/OAKTUELT/273387782
serin@ Skrevet 3. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2009 Får i posten hver fredag jeg Bor på vestlandet. Om abort men med utgangs punkt i debattene her! Er ikke noe fortsettelse nei, mer en artikkel om det (valget det er)å ta abort og hvordan andre svarer dem som skal ta abort. Her inne!
serin@ Skrevet 3. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. april 2009 Var jo masse referanser. Mange utsnitt av innlegg!
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 3. april 2009 #7 Skrevet 3. april 2009 Jeg syns artikkelen er ekkel. De har bare tatt med angrende kvinner og det er mange av oss som ikke angrer. De som har skrevet innlegg blir også på mange måter feilsitert - hele meningen kommer ikke frem. Abort blir på en måte fremstilt som noe ytterst negativt - selv om de "understreker" at det er "bra". Kanskje det er dette som kalles og være nøytral. Syns dog ikke artikkelen var særlig bra eller utfyllende..
serin@ Skrevet 3. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 3. april 2009 De er kansje litt for "politisk" korrekte, men syntes uansett det var en grei vinkling, anderledes enn de fleste andre om samme tema!
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 3. april 2009 #9 Skrevet 3. april 2009 Nei ,jeg syns ikke de var politisk korrekte. Jeg syns bare det var en utrolig dårlig artikkel. Veldig unyansert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå