Gå til innhold

hei hei på dere. termin ca 11 dec... veldig kvalm:(


lilletrilleee

Anbefalte innlegg

hei. da medlte jeg meg inn her også. ;) jeg eeeer såå kvalm om dagene fra marran til helt til kl4-5 tidg på dagen. oghvis jeg gjør husarbeid eller anstrenger meg for det MINSTE får jeg skikkli kvalme anfall og kaldsvetting så da må jeg sette meg ned igjenn... er det noen som har det sånn her inne??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Hvor langt er du vei a? jeg er 6uker på vei...termin 1desember, ikke fått no symptomer enda jeg :) kjenner ikke no kvalme eller noe..., håper jeg slipper...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

første mens av siste mensturasjon var den 4 mars så jeg er jo bare noen uker på vei..men kan si jeg kjenner det!!. er bare dødskvalm fra jeg står opp til 5tia på dagen. kan ikke huske jeg var så kvalm i forrige svangerskap nei. synts de som slipper unna med det her er veeeldig heldige. jeg fungerer ikke om dagene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke spesielt kvalm, bare litt småuggen en gang iblant. Men jeg blir derimot utrolig lett andpusten - det er nesten pinlig. Bare jeg reiser meg fort eller går opp ei trapp, så puster og peser jeg. Og så jobber det nede i magen hele tiden.De siste dagene har det også stukket litt - men det er vel normalt?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner også at det skjer ting i magen om dagene, det kjennes ut som litt småbobling!!!!! Har lest at stikkninger er normalt på denne tiden. Spennende dette her:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjenner no "små bobbling og at det er no som skjer nedi magen. morro æ gett:):) men kvalmen er noe jeg kunne ønska var mer dempet. anpusten som bare det ,for svimmel når jeg reiser meg fort opp og.....stikkinger i magen. veldig spennende ,gleder meg veldig da,så jeg få\r holde ut,eller dra på apoteket og kjøpe sånn magnet bånd til og ha rundt håndleddet,har noen prøvd dette før??? skal visst nok hjelpe mot kvalme. hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sluppet kvalmen enn så lenge *krysser fingre*

Men har så utrolig lyst på sjokolade hele tiden, og det pleier jeg egentlig ikke å spise noe særlig av. Og New Energy smakte plutselig råtten fisk istad. Kanskje det er innbildning, og at jeg tror ALT har med graviditeten å gjøre hehe.

Leste at stikninger kunne være trådene livmoren henger i som strekker seg...Vet ikke når det eventuelt begynner da, men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... en new energy som smaker råtten fisk, sjokoladen er jo litt spessiell i smak...så kansje ikke så rart du synts det da. rart både smak og lukt kan forandre seg så veldig!!! jeg har mista all lyster på godteri som sjokolade+(unatt salt lakris) det synts jeg er veldig rart, har bare lyst på potetmiddager.fått dilla på overkokte poteter ......haha

jeg anbefaler at alle gravide smaker på moden mango.... åååå det er så sinnsykt godt,masse sunne fiber osv i den:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overkokte poteter faktisk hehe.

 

Mango er jo veldig bra og GODT :-) Hjelper mot depressjon også visstnok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stikninger er vanlig i denne perioden.. livmoren som strekker seg ja:) jeg kjenner også at det jobbes nedi magen.. dette er mitt fjerde svangerskap,og jeg var veldig kvalm i alle de andre..kunne ikke gå på butikken selv,det måtte mannen min gjøre.. den minste lukt gjorde at jeg nesten kasta opp.. jeg er også tett i nesen slik jeg var de tre forrige svangerskapene.. men likevel.. en deilig følelse å bære en del av meg og mannen min inni meg:) menn går virkelig glipp av en stor opplevelse..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...