Gå til innhold

Hvordan ser slimproppen ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 3 dager på overtid. I går kveld etter et dobesøk, kom det ut en slimklump på ca 1x1 cm. Den var hvit og fast. Er dette slimproppen.... eller deler av den? hvor stor skal den egentlig være?

Sist gang ble jeg satt i gang, og så ikke noe slimpropp. Fødte da 16 dager etter termin. Krysser fingrene for at noe skal skje i løpet av helgen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette opplevde faktisk jeg også ca 2 dager før fødselen startet. Den var ca 1 x 1 cm og ellers slik du beskrev. Jeg trodde da slimproppen hadde gått, men det viste seg at slimproppen er MYE "større" enn det.. Ihverfall for min del. Resten av slimproppen min kom under fødsel da jeg satt på do og tisset. Jeg lyver ikke når jeg sier at den var minst 20 cm lang og skikkelig slimete:/ Ja, ekkelt!!!!!

Skrevet

hmmm... i følge min jordmor er det ikke sikkert at man en gang merker noe til denne berømte slimproppen... hun sa den kunne forveksles med feks. mye utflod, eller urinlekkasje...

Skrevet

det jeg tror var min slimpropp, eeeeeh jeg håper det var det om ikke så kom det noe sykt ekkelt ut av meg forige onsdag, ehhehee..... den var noe større enn en 5 kr, gul grønn brun og litt blank... å den "disset" på papiret, hehehe... var det greie detaljer eller... hehheh... jordmor mente det var slipropp jeg forklarte jaffal. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...