lillesøster skal bli storesøster Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 det på høyresiden her, reklame for klikk.no? Jeg går inn på det om det ser spennende/interessant ut, og kanskje kan være noe for meg/oss.
blond Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Det hender jeg klikker innom artikler i ren kjedsommelighet, men synes ofte de er overfladiske og har lite å tilføye. Som rent tidsfordriv derimot, er de greie nok.
Gjest Skrevet 4. april 2009 #4 Skrevet 4. april 2009 Synes overskriften på artiklene ofte lover mer enn innholdet klarer å levere, så er ikke ofte jeg klikker meg inn på dem nei. Hender jeg svarer på konkurransene.
alvis Skrevet 4. april 2009 #5 Skrevet 4. april 2009 Ja, av og til men ikke ofte. Hvis jeg har god tid, som f.eks på nattevakter, pleier jeg gå inn og lese en god del.
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. april 2009 #7 Skrevet 4. april 2009 Tja ikke ofte. Men det hender som andre sier hvis jeg kjeder meg eller har god tid. Synes som regel selve artikkelen er kjedeligere enn det den virker i overskriften.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå