Kassie Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 var på en ekstra kontroll da jeg har hatt mye vondt i magen og ønsket å sjekke om den lille har det bra. Vi hører på hjertelyd og jeg roer meg ned. Da sier hun at magen min er litt stor, og ønsker å måle den. Joda den var litt større enn den skulle, så nå er jeg enten en mnd lenger på vei eller så er det to inni der. Hehe, krysser alle fingrer og tær for at det er bare en som ble oppdaget litt sent. Gruer og gleder meg til ul..
Kassie Skrevet 3. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2009 Skal egentlig ikke før 8 mai, men legen sendte ny henvisning da vi er usikker på hvor langt jeg er. Men tviler på at jeg får noe tidligere da påsken kommer midt i dette.
Duggfrøken Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 Oj det var spennende! Hørte hun to hjertelyder? Jeg tror jeg har kommet til å dratt på privat UL for å finne ut jeg hehe Nyskjerrig
Veslemus Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 Akkurat sånn beskjed har jeg fått i begge mine svangeskap, at magen tilsier at jeg er lenger på vei eller at det er tvillinger. Men begge gangene, bare en i magen og mensterminen har stemt. Så ikke bli skuffet om terminen du går utfra nå stemmer og det er en i magen, du kan ha mye fostervann eller bare få fort mage sånn som meg. Men det er jo en mulighet for at du virkelig er lenger på vei og at det kan være fler inni der. Så spennende Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå