Gjest Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Har du oppdaget noen ulemper med dem? Vektoppgang eller lignenede?
mamarama og lille banan Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 hmm, mensen er borte har noen murringer innimellom. skulle nesten tro jeg er gravid vettu
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 IKKE BEGYNN PÅ DEN!!!!!! Den er hele problemet at jeg la på meg 15 kg, måtte prøve i 2 år etter at jeg hadde sluttet på å bli gravid med nr.2. Masse hormon-problemer og dritt. Mitt råd: IKKE begynne på den...
Gjest Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 Huff da Gluggen! Det var ikke bra! Livredd for å legge på meg, endelig klart å gå ned 5 kg! Gikk du ned da du sluttet på pillene? Har du opplevd lignende problemer med andre p-piller?
Gjest 5 andre Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 Har verken hatt problemer med vektoppgang mens jeg har brukt dem, eller å bli gravid etter at jeg har sluttet på dem. For meg har de vært de beste pillene. Synes det er positivt å slippe mensen, jeg da :0)
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 3. april 2009 #7 Skrevet 3. april 2009 Nei, har ikke hatt det problemet med p-piller jeg har brukt tidligere. Da har det bare vært positiv erfaring. Jeg har ikke villet begynne på noen nye etter graviditeten pga. livredd for at alt skal begynne på nytt igjen. Jeg har fortsatt hormonproblemer (uren hud, veldig ustabil mens osv) Men vekten har jeg nesten klart å gå ned. Mangler 3 kg igjen. Cerazett er noe skikkelig dritt og burde blitt advart av hvilke konsekvenser man kan få...
hvorforerallenickopptatt? Skrevet 3. april 2009 #9 Skrevet 3. april 2009 Måtte slutte på den etter kort tid. Ble skikkelig dårlig, hadde konstant hodepine. Har desverre hørt mange som har slitt med bivirkninger på denne
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 3. april 2009 #10 Skrevet 3. april 2009 Har ikke hatt noe problemer med den i starten, men har begynt å blø i hytt og gevær etter ca 9-10mnd uten mens i det hele tatt, så da har jeg bytta. Ble lett gravid etter jeg slutta, ingen andre merkbare symptomer annet enn litt mensmurringer kanksje. Skal over på hormonspiral i stedet nå, ganske spent på om jeg reagerer på det.
Bolla:) Skrevet 3. april 2009 #11 Skrevet 3. april 2009 jeg fikk mensen 2-3 ganger i uka når jeg gikk på den...de på barselavd sa t legen at jg skulle slutte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå