Gå til innhold

det var ei jente...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sosionomen ringte meg idag, det hadde kommet svar på noen av prøvene og det viste seg å være ei jente. Hun var 380 gram og 17 cm langt. Tårene bare rann når jeg fikk vite det. Har jo gått i snart 6 uker uten å vite kjønnet. Var litt godt å få vite kjønnet, var lei av å kalle det bare for fosteret... nå kan jeg kalle det for ei lita datter...

Nå vil jeg bare ha en liten spire igjen i magen min... hadde tenkt å vente litt med å bli gravid igjen... men nei.. nå vil jeg bli gravid igjen fortest mulig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dattera :) Sjøl om du ikkje fekk bli bedre kjent med hu. Håpe du snart får et søsken te henne i magen din!!!! *klemmepå*

Skrevet

Huff, det er så utrolig trist og fælt å gå gjennom... Hvor langt var du på vei?

Jeg var kommet i uke 16. Det tok tre måneder før vi fikk noe svar og de kunne ikke se hva som hadde skjedd. Men i brevet sto det at det var en gutt.

Men jeg klarer ikke tenke på babyen som en gutt eller en sønn, det blir FOR trist igjen. For nært... Er vel en måte å distansere meg på slik at jeg ikke skal la meg knekke.

Rart hvor forskjellig det kan være i to relativt like situasjoner...

Krysser fingrene for at vi begge får nye spirer snart og at de klorer seg fast tiden ut. Det er nå 5-6 måneder siden min MA og jeg synes det er på tide at jeg får noe nytt å se fram til. Håper det går raskt for både deg og meg!

Skrevet

Kom til UL i uke 19 og da var hun død. Hadde store misdannelser viste det seg etter at jeg hadde fødd. Men ut ifra størrelsen hennes har jeg vært litt lenger på vei, har trodd dette selv hele tiden siden jeg ble gravid på pilla og visste ikke helt når jeg ble gravid.

Har fått innkallelse til føde pol 29 mai for samtale. Får vel vite da om de har funne noe grunn til misdannelsene.

Sosionomen skulle ordne oss et minnekort.

Sant som du sier...syntes det er trist å kalle det for en datter, syntes jeg kom litt nærmere henne når jeg fikk vite at de var ei jente. Og det var jo og litt godt.

Håper spiren sitter på deg også snart. Hadde planer om å vente litt, men vil bare kjøre på. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...