Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Hun våknet fra hvilen sin og jeg gikk inn for å skifte på henne.. Men midt i måtte jeg kaste opp.. Så jeg måtte gå ut mens hun satt i senga og skulle ha på bleie.. Da klarte hun å tisse i senga og mens jeg "koste meg" med å spy, hørte jeg et alvorlig skrik "TIISSE.. MAMMA JEG TISSA *HYLGRINGRÅT*".. Da jeg kom inn var hun helt fra seg og viste meg at hun hadde tisset i sengen og dette var hun v eldig lei seg for. Måtte trøste henne i en halvtime mens hun lå i fanget mitt og sa "jeg tissa.. :-((((" - tydeligvis grusomt for henne.. Spurte henne om hun hadde vondt men da svarte hun "nei jeg tissa .. senga :-(((" Merkelig reaksjon ;-)
Gjest I og lillegutt Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Søt hun er =) Hvordan reagerer hun på å få tre småsøsken? Hilsen hun som fikk Aventpumpa din, har bytta nick siden sist
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Aah, håper den var til nytte da :-p Vet ikke helt hva hun syns om det jeg , hvis jeg sier jeg har babyer i magen sier hun bare "baby" eller spør om is. Is er det store ;-)
Gjest I og lillegutt Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 Hehe det var den Hihi, søstra min er gravid og jenta hennes bruker å si at mamma har en pære i magen Når blir du sykemeldt?
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 Er 100% sykemeldt pga kvalme, tretthet og bekken - og 110% sykemeldt pga trakasserende sjef :-p Pære i magen ja, jeg har en hel kurv med pærer i magen min ;-p
Gjest I og lillegutt Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 Plages du med bekkenløsning allerede? Uff da, sjefer er vell ikke helt enkle å ha med å gjøre
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 3. april 2009 #7 Skrevet 3. april 2009 Har vært plaget siden jeg fikk jenta mi jeg.. Aldri gått over og forverres nå.. Det kommer an på sjefen :-p Min sjef er en icequeen
Gjest I og lillegutt Skrevet 3. april 2009 #8 Skrevet 3. april 2009 Akk, hørtes ikke koselig ut! Bekkenløsning er det visst mange som plages med.. Glad jeg slapp unna det ihvertfall Du har vell fått mage?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå