Gå til innhold

festeblødning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde siste første dag i siste mens 24-25 februar, men så ca 7dager før jeg forventet mens igjen, satt jeg på do om kvelden før jeg skulle ligge meg, og da kom det friskt blod på papiret, ikke mye, men jeg trodde jo at det var mensen som var kommet en uke før den skulle:p men nå når jeg har lest litt så lurer jeg på om det kan ha vært festeblødning?? jeg tok riktig nok en CB i morges, som var negativ, men jeg har liksom alle tegn på at jeg er gravid, jeg har vondt i puppene, er kvalm, trøtt, overfølsom, tisser hele tiden, og ganske nedpress i skjeden.. noe jeg aldri har ellers.... men visst jeg hadde vært gravid, skulle ikke en test vist dette nå da?? ingen tegn på at mensen kommer heller:p skulle jo hatt den for en stund siden nå:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm jeg ville tatt enda en test jeg.. for det høres jo veldig ut som du er gravid da.. men man kan innbilde seg mye rart hvis man går å håper på at man blir gravid.. vi prøvde i over et år og hver måned syntes jeg jeg hadde alle tegn, og de gangene jeg syntes at denne gang måtte det da virkelig være noe, uteble mensen også.. jeg tvang faktisk mensen te ikke å komme psykisk, selvom jeg ikke var gravid.. og så kom den et par dager etter at jeg hadde testet negativt.. da skjønte jeg jo at det ikke var denne gangen heller..

men da det endelig lyktes testet jeg faktisk først med en eggeløsningstest da det slår fortere ut på de enn på en graviditetstest.. og da den var positiv, på det tidspunk jeg egentlig skulle hadd mensen tok jeg en graviditets test å, og den ble veldig svak positiv :D

så jeg vil anbefale deg å teste igjen jeg :D lykke til!!

Skrevet

jeg har jo kobberspiral også, så det er ikke sånn at vi prøver å bli gravid akkurat:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...