Gå til innhold

Dere som har vært i syden med barn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvillken type vogn har dere hatt med til barnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde med simo trille, full liggelengde og kalesje.

Skrevet

Kommer jo litt ann på alder. Vi har vært avgårde da eldste var 5 mnd, 15 mnd og 2 år. Første gangen hadde vi med bagvogn. De to andre gangene hadde vi med en god trille med rygg som kunne legges helt ned og kalesje til å skygge for sol om dagen og lyd om kvelden. Nå skal vi avgårde igen med en 3 åring og en 1 åring. Da blir det søskenvogn + leie trille på hotellet så vi har alternativer om vi ser at eldste stort sett kan gå selv:)

Skrevet

Det jeg tenker på er om vi skal satse på en trille med slike hjul som på carena easy (på siden av i anonnsen her) eller type emmaljunga scooter som har kraftigere dekk. Er usikker.. Gutten er nettopp 3 år og sover litt på dagen ennå.

Skrevet

Hvilken vogn bruker du i dag til han?

Hadde valgt vogn som han kunne ligge i og med solide hjul.

Skrevet

Da hadde jeg tatt trilla som ligner carena easy. Med mindre du vet at det er mye brostein.. Isåfall hadde jeg tatt den andre med litt mer solide hjul;)

Skrevet

Når vi har vært i utlandet med barn har vi alltid hatt med en Teutonia Timmy.

Skrevet

Jeg har en simo trille med punkeringsfrie hjul (tror jeg det heter..).

Skrevet

Det aner jeg ikke.. Men er det ikke nesten alltid brostein i syden? Vi skal til Kypros, ayia napa. Kanskje noen som vet hvordan det er der?

Skrevet

Simo sportstrille med full liggestilling, stor kalesje etc.

Minstejenta var 9 mnd, og 12 mnd da vi var i syden.

Eldstejenta har vært 13 mnd, 3 år og 4 år da vi var i syden. Hun hadde ikke vogn de to siste gangene.

Skrevet

Vi reiser på søndag og vi kommer til å ta med bagvognen siden det er den vi bruker til vanlig. Jenta er snart 7 mnd og siden babyer ligger mye i vogna på ferie tar vi altså med den store og gode Briovogna vår.

Skrevet

Lurer på å bare ta med simo sportstrilla, men er jo litt redd den skal bli ødelagt på fly. Trillen er ikke i salg lenger.. Skjer det ofte at barnevogner blir skadet? Hvordan pakker en vognen best mulig? Ta av hjulene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...