Ettervinterkommervår Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Virkelig ingen som vet hvem som driver med det i Bergen? Er i uke 35 nå så om jeg skal få begynt med det tidsnok bør jeg jo bestille time snart... :-)
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Joda, Jorun Tunestvet kan nok sette modningsakkupunktur. Hun er utdannet jordmor, og har i tillegg bachelor grad i akkupunktur. Holder til i bergen sentrum. Google så finner du adresse og tlf. Mulig hun har noe ventetid da, så lurt å ta kontakt så snart som mulig siden det "haster" litt med deg? ) Lykke til
Lakrisogvin Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Jeg fikk anbefalt Kari Reinan på Kilden og Anne-grethe Maeyer i laguneparken av jordmor på Nesttun Helsestasjon.
tre gulljenter <3 Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 Jeg har ikke vært der selv, men fikk annbefalt Elise raknes på Akinon senter, tror jeg det het. Det ligger visst ved sentralbadet.
*toppris* Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 de driver også med det på vestkanten, der kiropraktoren holder til.. er der jeg skal ta det når "min tid" kommer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå