Gå til innhold

Er hun bare selvsentrert, eller driter hun bare fullstendig i meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venninne som elsker å prate. Prate prate prate. Om seg selv.

Når vi sms'er forteller om hva hun gjør, har gjort, kjøpt, hva ungen gjør osv. Jeg svarer alltid, kommenterer og gir respons, spør henne spørsmål m.m Har alltid hørt at man skal være oppmerksom og engasjert, at man skal vise interesse for andre, for folk liker jo å snakke om seg og sitt. Men si meg, skal det ikke gå begge veier???

Om jeg forteller noe om meg og mitt, eller sender en mms , så sier hun ikke noe, bare later som hun ikke har sett det. Spør aldri om hva jeg skal gjøre når jeg spør henne, bare svarer for seg og babler på videre. Føler meg litt oversett, jeg.

Er det bare fordi hun glemmer av at jeg også finnes, eller bruker hun meg bare som dagbok/psykolog for seg og alle sine bekymringer, gleder m.m

Orker ikke fortelle henne noe lengre, for hun later jo bare som jeg ikke har sagt noe likevel, jeg kunne likegjerne sendt meldinga til 1881.

På tide å finne seg fler venner, tror jeg. Ingen energisluker neste gang, takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kutt henne! Hun er ingen venninne! ikke kast bort penger på å svare på mld hennes!

Skrevet

Vært bort i samme sorten. Gidder ikke kaste bort masse tid på sånne folk.

De er selvsentrert og tror de er solen i et eget univers. Håpløst!

Skrevet

Men har ingen andre venner, og hun er jo egentlig grei, men tror bare hun er så opptatt med å tenke på sitt at hun glemmer meg av litt. Er som regel meg som må være støttende, komme med råd og hjelp til alt mulig. Ja, jeg er en sterk person, men jeg har behov for oppmerksomhet jeg også.

Men, dere har vel rett...

Hvor får man kjøpt engasjerte venner? Bunnpris? Meny?

Skrevet

Hvis hun er en god vennine som du ønsker å beholde kan du jo si det til henne??

Skrevet

Syns du høres ut som en suveren venn, en god og snill og artig person, så kan ikke skjønne at du skulle behøve å bare ha denne jenten som venn. Du trenger i allefall flere! :)

Har hatt en litt lik venninne, ble veldig sliten av det, og prøvde å bare la det skli ut, svare skjeldnere, ikke ringe osv, mem da ble hun litt desperat, og spydig osv, hvor ble det av meg. Måtte til slutt bryte kontakten, fordi hun ellers ikke ville sluppet taket i meg.

Lykke til da!

Skrevet

Snakk med henne om det! Er slettes ikke sikkert at hun tenker over det.

Jeg var veldig slik før og det hender jeg fortsatt glemmer meg, jeg mente og mener aldri vondt med det, jeg bare babler ivei fordi jeg er glad i å prate om det blir fort til at man prater og seg og sitt, og glemmer å spørre hvordan det går med den andre. Heldigvis har jeg gode venner som er klar over at jeg ikke mener det når jeg glemmer meg og de vet at det bare er å ruske litt i meg og si at nåå må du la oss slippe til ;)

Skrevet

Hvor bor du da ? Kan gjerne være vennen din jeg.

Skrevet

uff jeg har også hatt sånn venninner. Jeg kommer ikke til ordet og gjør jeg det, svarer de ikke...slitsomt.

Jeg bare "feider" de ut av livet mitt. De er så energitappende, men klart jeg måtte runde 30 for å skjønne at det ikke var noe galt med meg.

Orker ikke å la meg pille på nesa lenger. Mitt tips, "feide" henne ut og ta kontakt med noen gjennom denne nettsiden, funker fint, jeg har gjort det.

Skrevet

Jeg vil gjerne være vennen din:)

Du høres ut som en veldig hyggelig person!

Skrevet

Vampyrvenner er slitsomt.

Vet akkurat hva du snakker om, og hvis du konfronterer henne så må du ikke bli overrasket over at du kan få en reaksjon du ikke trodde var mulig. Min "venninne" presterte å si "etter alt jeg har gjort for deg"...

Da kokte det over for meg som hadde vært støtte fra ende til annen alt for lenge allerede.

Det vittigste av alt var at det gikk kun kort tid før jeg ramlet over en bok som het "Etter alt jeg har gjort for deg". Slukte den og følte meg så dum som hadde latt meg "bruke" via en slik hersketeknikk.

Uansett, ønsker jeg deg masse styrke og mot!

Du trenger henne mindre enn hun trenger deg egentlig. Det er du som har kontrollen her og ikke henne!

Ikke vær redd for å trekke deg. Kommer du til å savne henne?

Lykke til:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...