Oslojenta79 Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Er selv veldig glad i å trene ,og får høre motstridende råd om hva som er bra og ikke.Derfor tenkte jeg jeg fikk høre litt mere dere om hva dere har hørt:-)
Kurt Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Jeg er også veldig glad i å trene og får også veldig motstridende informasjon. Det meste av det som står å lese på nett, er at man kan stort sett kan holde på som før man ble gravid, mens legen min sa det siste gikk mer i retning av at man skulle ta det litt rolig. Han sa også at det var veldig mye uenighet på feltet. Jeg trener mest spinning og step (intervallbasert trening der man ligger på 89-95% av makspuls), og har til nå ligget litt lavere i intensitet enn jeg gjorde før. Kroppen kjennes helt fin ut og vil gjerne ta i litt mer. Har begynt å gi litt etter og mer følge regelen om at hvis det føles bra så er det bra. Passer selvsagt på å drikke godt med vann både før, under og etter trening. Jeg kjenner at treningen hjelper på alt, både kropp og sinn, så jeg kommer til å fortsette så lenge det føles bra. Går også en del hver dag.
solstråle - 83 Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Eg kjenner ei som var me i eit forskningsprosjekt på akkuratt dette. Når pulsen din auker og kjem over det tidspunktet der melkesyra sakte men sikkert kjem (før du kjenner det selv) så tar denne plassen til noko av oksygenet som fosteret skal ha. Dermed må Fosteret "spare" på sin oksygen for å få nok. Ho eg kjenner er topptrent og dei stoppa testen når ho var rett over 160 i puls for at det ikkje skulle bli farlig for fosteret. Dette synst eg er ein liten tankevekkar. Så eg vil råde dere å trene som før men ta det meir med ro. Ein kan jo styre sitt eget tempo. Muligens bruke pulsklokke for å ha full kontroll.
Ungspika_m_gutta Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 Er selv veldig glad i å trene, en joggoman egentlig ;-) Men bekkenløsningen har satt sin stopper for dette i denne omgang, noen som også har trent mye før sv.skapet, men nå blitt satt tilbake av lignende fysiske plager? Bare litt nysgjerrig på hvordan man skal få brent opp energien, går sykemeldt hjemme nå... Holder på å daue!! Går snart på veggene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå