Gå til innhold

kommer til å bli så skuffa hvis....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ikke er gravid denne gangen... har ikke veldige symptomer.. litt stikkninger, murringer og ømme pupper... samme som sist men da var jeg jo ikke gravid,... bare det at denne gangen føler jeg at jeg er det... bare vet det... blir spennende. ikm 8 april (tror jeg)

flere som bare vet at de er gravide denne gangen?

huff høres dumt ut men... kanskje pms`n som går til hue på meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg også "bare kjenner" at jeg er gravid denne gangen ;-)

Tullete for man blir jo så skuffet bare.

Har IKM 6 april så det blir jo spennende....igjen!

Skrevet

hehe... jeg også kjenner at jeg er gravid denne gangen. Det er virkelig tullete, og jeg kommer til å bli kjempeskuffet når den dumme tanta kommer. Det bare det at jeg har mensmurringer nå, to dager før IKM, og på en litt annen måte en vanlig. Og så føler jeg det bare.. at jeg er gravid altså.. jaja, time vil show... :)

Skrevet

Hiver meg på her jeg, Har ikm mellom onsdag og lørdag neste uke, har det samme som deg mht symptomer, og etter sex fikk jeg vondt i magen og korsryggen, har hatt veldig vondt i korsryggen i det siste, huff blir skuffa jeg og hvis det ikke er spire, men men er jo vandt med det da. jeje får bare håpe at tr ikke kommer..

Skrevet

Har ikm 6 el 7 april. Testa negativt i dag, men fremdeles noen dager igjen. Er kvalm, ikke lyst på mat, vondt i hodet, trett, og mer følsom i puppa enn ellers. Pluss hatt stikkinger i underlivet. Og mange rare drømmer på både meg og gubben. Enten er jeg utslitt, får influensa, eller er gravid, innbilt eller ekte! Jeg håper selvsagt på det siste :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...