Gå til innhold

Akkupunktur

Frøken håpefull - er mamma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd akkupunktur for å regulere mensen i forhold til det å bli gravid?

Min syklus lever sitt eget liv, og det er veldig frustrerende nå som vi prøver å bli gravid. Tenker derfor på å prøve akkupunktur for å "rette opp" litt:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter innlegget ditt:)

Jeg tar akupunktur, men har ikke ustabile sykluser, så jeg kan desverre ikke hjelpe deg. Men jeg føler at akupunktur har hjulpet meg på flere områder, og jeg synes at du skal prøve det ut. Men håper at det er noen andre som har noen erfaringer de vil dele med deg. Du kan jo evt. spørre på skravlesiden:)

Skrevet

Jeg har lenge gått til akkupunktur for muskelsmerter, og har stor hjelp av det. Spurte derfor om hun kunne hjelpe meg med akkupunktur for å stabilisere mensen, og det var ikke noe problem:-)

Hadde vært gøy å hørt om andres erfaringer på det:-)

Skrevet

hei...

Jeg prøvde akupunktur for å sette igang eggløsning.jeg og mannen min hadde veldig lyst på nr 2 og siden jeg har pcos ble det litt vanskelig å planlegge når tiden var moden.

jeg fikk eggløsning etter en time med akupunktur og ble gravid på første forsøk.

er virkelig å anbefale:)

Lykke til...

Skrevet

hege001: Oj, så spennende å høre:-)!!! Nå gleder jeg med til å prøve akkupunktur;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...