♥tosmåtroll♥ Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 ....hvis den er i saus som gratineres i ovnen??? Savner ynglingsretten min noe fælt... Noen som vet??
Mamma_til_isabella Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Nei,gravide skal ikke spise det! Når du er gravid kan fosteret få i seg bakterier som er i osten om du selv får i deg disse.
♥tosmåtroll♥ Skrevet 3. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2009 pokker...tenkte at hvis sausen kokt forsvant alt av basselusker....gjett hva d første jeg skal ha etter jeg har født...kan jeg spise det mens jeg ammer??
lucyliu Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 Joda, du kan spise ost i saus:) Bare se her: http://www.snartmamma.com/index.php/Rad-og-tips/Skadelige-bakterier-og-parasitter.html "Alle oster som varmebehandles godt - som for eksempel ost på pizza, på ostesmørbrød, på lasagne eller i sauser - kan trygt spises av gravide" Kos deg!
♥tosmåtroll♥ Skrevet 3. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. april 2009 wooohooo....gjett om denne damå blei glae' nå!!! :-) Takk for svar jenter!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå