##Luca## Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Har dere kjøpt inn tisselaken? Hører plutselig at det ikke er alle som bruker det?! Og i tilfellet-har dere heldekkende, eller kjøper dere slike som ikke dekker hodeenden? Damen i barnebutikken mente at det ble for klamt med tisselaken under hodet.
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Du trenger ikke tisselaken! Det kommer først når barnet slutter med bleie. Det eneste du opplever er en kjempevarm/klam baby. Det var i hvertfall det mest unødvendige jeg kjøpte som gravid ;-)
Heidimoren Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Du bør absolutt ikke ha tisselaken under hodet til babyen. Da kan den få problemer med å puste om den legger hodet ned i madrassen. Jeg skal kjøpe et tisselaken (kjøper IKEA sitt til 49,- eller noe sånt...) Men dette skal jeg bruke i min egen seng i første omgang, med tanke på melken som renner første tiden...
lykketall3 Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 Jeg synes det er veldig greit med tisselaken i sengen.. Sønnen min på 2 har brukt det siden han var nyfødt.... Når barnet er veldig lite har de av og til noen enorme dritt bleier og noen ganger spyr de mens de snur seg... Har vartfall spart en del madrassevask på å ha tisselaken i sengen.. Min baby ble ikke klam... Kjøpt min på spar kjøp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå