Gå til innhold

coop sin kyllinfilet

Anbefalte innlegg

Skrevet

er den like god som prior sin og hvorfor er den så mye billigere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, den er fin den. Vi har gått mer og mer over til det, pga prisen og vi spiser myyyye kyllingfilet her i huset. Hvorfor den er mye billigere, tja vet ikke helt, men den er jo fryst da, prior sin er jo helt fersk...

Skrevet

Grunnen til at den er billigere er nettopp fordi den er fra Coop. Deter et billig merke i forhold til Prior bl.a. Men bedre standard enn Euro shopper & First price.

Skrevet

Og coop sine kjøttprodukter kommer fra Gilde.

Nortura alt sammen :)

Skrevet

Ja, men det er en grunn til at det er billigere. Billig produkter.

Skrevet

Ikke alt kjøtt kommer fra Gilde. Vet de bruker skjeggerød mye.

Skrevet

akkurat hva heter denne kyllinfileen og hva koster det pr kg?

vi er blakk og prøver å spare inn der vi kan, men vi vil også ha et sundt og varriert kosthold....

Skrevet

Er vell forskjellig fra butikk til butikk. koster rundt 79-89 kr kg.

Er 2 kg poser

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Vi bruker den i gryteretter og sånt, og syns den smaker som vanlig kyllingfilet=) Skal vi ha ren kyllingfilet kjøper vi gjerne prior sine ferske...

Billig og godt - vi spiser masse kyllingfilet så...

Skrevet

Blir ikkje den kyllingen også produsert av Prior? Eg har høyrt at prior lager first price kylling.

Men det er vel kanskje 2. sortering.. Nokon med peiling?

Skrevet

det vil si at en kan få en sunn og god middag til 4 pers med kyllingfilet,brokkoli,gullerøtter og poteter til ca 35 kr....

tusen takk folkens:)

Skrevet

Heter Coop kyllingfilet, finner den i frysedisken og koster 160 kr for 2 kg. De finnes i 2 kgs poser, men de er fryst en og en, så de ligger ikke som en stor klump nedi der, så enkelt å ta opp så mange fileter du trenger:) Men ikke alle coop-butikker har den. Jeg må på Obs! som nærmeste sted å kjøpe den. Min nærbutikk prix har den faktisk ikke, men det varierer vel fra butikk til butikk også da...

Skrevet

sunn middag til 4 for 45 kg er jo også bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...