Gå til innhold

Hvilken sang er dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veeeldig lite å gå etter, men det er et ord som de sier på to forskjellige måter i refrenget, liksom type "hi" (synger noe i mellom) "hello" . Tror ikke det er hi/hello, men..

Den går ofte på radio nå også er det sånn typisk partylåt.. tror jeg.

 

Uff, sitter her og leter på nettet, men har jo ingenting å gå etter.

 

Det blinker ingen lamper hos noen, vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste jeg tenker på er hun beoncey (skrives ikke sånn). Leste noe om en sang av hanne og hello... Mulig det er langt fra riktig!!!

Skrevet

Nei, det var ikke den,..

Den jeg mener er kjappere og mener det er mann som synger,.

Skrevet

Det er nok Beyonce med Halo... :)

Skrevet

...ikke det nei.. Da aner jeg ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...