Gå til innhold

Bruker dere foundation eller dekkrem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt avhengig av det, vært i mange år. Søstera mi også. Igår snakket vi litt om det. Vi føler ikke at andre bruker dette? Eller ser det bare så fint ut på andre?

Bruker godt merke, passe lys farge men likevel synes jeg at det viser godt.

Hva bruker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker ingen av delene, synes ikke det er spesielt pent. Ser så unaturlig ut. Og MANGE av de som bruker dette vet jo ikke åssen det skal legges på for å bli pent. Når man kommer ut i lyset er det de verste skillene. Nei, holder meg til øye sminke jeg.

Skrevet

Bruker bittelitt foundation fa biotherm, som jeg børster et svakt, tynt lag med solpudder over.

Bare så vidt det er av begge deler. Ser veldig fint og naturlig ut =)

Skrevet

Har jeg aldri brukt, føler at ikke ansiktet får puste, samt at jeg synes ikke det er så pent. Nå er jeg ikke plaget med spes. uren hud, så har vel aldri følt behovet.

Skrevet

Mary Kay sin foundation er helt himmelsk. Den kjennes ikke og synes ikke! Eneste er at det ser ut som man har en mye gjevnere hud:)

Helt utrolig spør du meg.

Hilsen ei som nettopp har kjøpt den:) (og som ikke er ute etter å selge)

Skrevet

Jeg er hudpleier og bruker ALLTID foundation.

Det er mange bra merker der ute som blir bra om man velger riktig farge og er diskret.

Vil påstå feilen mange gjør er at det ikke bruker rouge. For en krem i hele fjeset-ergo samme farge i hele fjeset er og blir unaturlig.

Så kjøp en lyyys rouge i lyserosa/fersken farge og børst på eplekinna. Og bittelitt opp under kinnbeina. Velger du en slik lys rouge ser du med en gang litt friskere og sunnere ut og tar vekk brunkremlooken.

Solpudder mener jeg gjør seg best til kveld/fest. Masse bronsefarge i fjes uten å ha det på resten av kroppen er ikke pent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...