k70 Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Er NTNU samlet på ett sted? Og hvordan ligger disse hotellene i forhold til NTNU og til sentrum: Rica Nidelven Comfort hotell Trondheim Thon Hotel Trondheim Hva bør jeg velge: uten barn og hvis jeg tar med meg en ettåring? Håper noen kan svare
Sånn kan det gå Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 NTNU er ikke samlet på et sted. Hvilken del av NTNU er det du skal til?
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 NTNU ligger litt forskjellige steder ja, hvor er det du skal? De hotellene du nevner ligger alle i sendrum, du må belage deg på buss eller taxi om du skal på de forskjellige campus. Du finner nok en fin oversikt på ntnu side sider vil jeg tro. Jeg kjenner ikke hotellene sånn kjepegodt men alle er nok greie. Rica Nidelven er det nyeste...
k70 Skrevet 3. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2009 Jeg vet ikke hvilken del jeg skal til, det står ikke. Må sende mail og spørre.
Sånn kan det gå Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 Er det i forhold til et bestemt studie du skal dit? Hvilket? Stedet vil nok kunne bestemmes ut fra det, i tilfelle.
enpå3ogenpå1 Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 hvilket studie skal du ta da? Du burde ringe NTNU sentralbord, ikke send mail. Sikkert mange som har påskeferie allerede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå