Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 har en sønn på 4 mnd.å er så sliten.bor hos moren min.men jeg er så sliten at jeg lurer på hvordan jeg skal orke å prate med guttungen,men jeg gjør mitt beste.tenk om jeg bare kunne ligget å sovet å sovet.er det vanlig å ha det sånn som meg?tenk på de som har flere barn samtidig med et lite.hvordan i all verden klarer de det.jeg mangler energi..føler meg som en vaskefille...
blond Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Sover du flere timer sammenhengende om natten? Bekymrer du deg mye? Høres ut som du bør ta en tur til legen for å sjekke blodverdiene, ikke rart om du er sliten hvis du har lav hb. Kan være mye annet også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå