Gå til innhold

Hvordan vogn skal du ha til babyen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestillt Emmaljunga CityCross (best i test tv2hjelper deg)

Bagen er farge Creme leaterhette.

Sittedelen er farge Black croc.

Ble litt hastverk med vogn her i gården da vi egentlig skulle bruke bag på snuppa sin gamle trehjuling (emmaljunga cangaroo) men det ble bare superteit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt en Simo kombi. Ikke veldig spennende valg, men tror vi blir fornøyd med den. Sjekket mye frem og tilbake og konkluderte med at den var best til vårt bruk. Den ble visst ikke sjekket i TV2 hjelper deg sin test, men vi har sjekket en del på nettet og konkludert med at det er en trygg og solid vogn. I følge mannen min er det denne vognen 7 av 10 norske barn ligger i, så vi kommer vel ikke akkurat til å skille oss ut i mengden ;o) Slik er litt komisk synes jeg. Før jeg ble gravid la jeg vel ikke merke til slikt. Men ser jeg konstant etter hva slags vogn de har når jeg møter mødre eller fedre på trilletur ;o)

Skrevet

Sort Simo duo :)

Skrevet

Vi hadde OTH ( one three hill ) Urban jungel til første mann i 2005, og vi velger det samme nå. Fantastisk vogn. Kun 10-11 kg. Lett å styre og fungerer like godt på asfalt som i litt tereng. Tror den ble nr 2 eller noe i besti test på tv2 hjelper deg. Fikk trekk pga høy pris.

Skrevet

simo kombi. Og så skal vi ha en lett trille vogn som det er plass til softbag oppi som skal ligge i bilen hele tiden og som vi skal ha med på ferie. Simo vognen blir for stor og tung da. Men har enda ikke funnet riktige trilla enda.

Skrevet

Emmaljunga Mondial Duo - farge White Croc. Nydelig vogn ;)

Skrevet

Vi bruker storesøster sin gamle, en svart og sølvgrå Brio Kombi. Den er helt perfekt, var så fornøyde sist så har ikke urdert ny vogn denne gangen :) Prøvde den idag i kjellern, hehe, rart å trille dypvogn igjen.Er jo vant til førstemann sin lille trille!!!

Skrevet

Marineblå simo kombi, hadde den til førstemann også og er kjempefornøyd!

Skrevet

Emmaljunga monial duo, mørkeblå :) Er kjempefornøyd!!

Skrevet

hehe da har vi akkurat samme smak "Ei i august07 og en i mai09".

Vi har bestilt akkurat samme vogn i akkurat samme farger ;-)

Skrevet

Vi har kjøpt Emmaljunga Mondial Duo- i sort med hvite detaljer. Fin og praktisk!

Skrevet

TFK Joggster Twist. Bag i kitt og sportsvogn i mellomblå... Sportsvogna er etter guttungen... Har også TFK Buggster i knall grønn! :-D

Skrevet

Vi skal kjøpe Emmaljunga Mondial i Black Croc med classic understell. Regner med å kjøpe OTH vogn etterhvert som bebisen blir større som 'joggevogn'.

Skrevet

Vi har kjoept en Phil&Teds med soskensete, da storesoester er bare 20mnd gammel. Ok, den fikk slakt i testen...men det var etter vi hadde kjoept vogna. Vi har ogsaa en Simo kombi, som storesoester bruker til soving i barnehagen. Den overtar nok lillebror til hoesten. Simo'n er tung som pokker, spesielt for en hoeygravid mamma... men ellers er vi veldig fornoeyde med den!

Skrevet

KJøpt meg teutonia mistral s jeg :P kjøpte den på januarsalg i år, og angrer ikke!! hadde egentlig bestemt meg for en tautonia, og følte mistral s har alt vi vil ha. Har nettopp kjøpt svart fashionbag også, så nå er hele vogna komplett og klar til bruk :)

Sportsdelen er i flower fashion brun, 2008 mod, fashionbagen er også 2008 modellen.

Skrevet

TFK joggster twist, Brun. Romslig vogn, men blant de minste på markedet når den er sammenlagt. Lett er den også.

Skrevet

Emmaljunga Smart Duo Combi her.

Bra vogn til bra pris!

Skrevet

Brio Happy duo vogn :) brun bag og sportsdel. telskop understell.

Skrevet

Svart Teutonia Spirit S3 med mykbag

Skrevet

Sort emmaljunga edge duo, med matcende bilsete og adapter ; ) Har strikket et kjempekoselig vognteppe med jordbærbord og grønne striper som ligger klart, så nå bare gleder jeg meg til å begynne å bruke den!

Skrevet

Emmaljunga Edge Duo med sportsunderstell, i fargen Pro titan :)

Skrevet

Emmaljunga duo edge med sportsunderstell i fargen Navy.

Har en Titanium Breeze soms akl ligge fast i bilen som vi bare kan klikke bilsetet på for korte turer inn og ut av butikken:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...