Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Men jeg rimelig fortvilet nå :'( Vi reiser i morgen, og pengene som jeg skal ha etterbetalt fra NAV var sendt tirsdag.. Men det har ennå ikke kommet noe.. De har sagt flere forskjellige datoer jeg skal få de, men nå denne uken har tre stk sagt samme datoen. Altså de ble sendt på tirsdag.. Og ingen skjønner hvor de er.... Snakket med banken i sted, og de kan jo selvfølgelig ikke utbetale forskudd når jeg ikke har fått noe bevis på at jeg får penger :S Vi klarer oss, men det hadde vært litt kjekt å ikke leve fra hånd til munn en uke Hvor lang tid pleier det å ta egentlig???? Har Storebrand som bank...
Mor&barn Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Det er fortsatt to muligheter til for at de kommer inn i dag da Så du får sjekke igjen kl 4
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 de er ikke kommet etter kl tolv.. Så da er siste muligheten etter halv fire
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 Har du sjekket at de bruker riktig kontonummer? Jeg ringte for å etterlyse utbetaling fra de i dag, og da viste det seg at de sendte utbetalingen til sønnens sparekonto (pga at barnetrygd går dit), enda jeg hadde skrevet min brukskonto på sykmld. Fikk beskjed om å merke det med markeringstusj, så de ikke overså det neste gang. Tror de fleste som jobber der er der på tiltak :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå